Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Support ticket system

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes en masse programmer på markedet, men jeg syntes ikke jeg er faldet over et system der matcher et af min support afdelings største krav, nemlig muligheden for at copy'n'paste et billede direkte ind i ens svar til kunden.

Jeg har netop prøvet Kayako efter vi fik det anbefalet, og det har 99% af de features vi ellers har behov for, bla. mulighed for at styre support på flere sites / produkter osv. (Dvs. support forespørgsler vi modtager på e-mail fra rigtig mange forskellige kilder, men samme support stab der passer det hele) - det har bare ikke muligheden for at indsætte billeder midt i ens besvarelse, det er kun muligt at vedhæfte billeder, hvilket langt fra er brugervenligt når man skriver en besked til kunden og henviser til billederne og de så skal klikke på det rigtige vedhæftede billede(r). Den manglende 1% feature gør desværre at outlook stadig ser ud til at være vores kilde til support. Det bliver dog mere svært i længden at klare via outlook i takt med at der kommer flere ansatte i support afdelingen.

Så det store spørgsmål er der nogen der kan anbefale et support/ticket system der kan klare

- Flere indgående support e-mail køer (svar skal fremstå om at de kommer fra det firma/site)
- Billeder direkte i teksten i svar
- Flere sprog
- samt en masse jeg ikke lige har husket, men ovenstående er ufravigelige krav.

Bonus vil være hvis det var noget vi kunne hoste inhouse i vores eget VM/Linux/PHP miljø, eller i hvert fald ikke koster spidsen af en jetjager hver måned :)

Jeg håber der er nok der kender til liiige netop det program jeg søger, da jeg syntes jeg efterhånden har kigget efter en hel del.

/Tue

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)