Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af kostvejleder

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Kunne godt tænke mig en vurdering af min hjemmeside. Jeg tilbyder kostvejledning, og aktiv ernæring. På sigt kommer der også Personlig træner og fitness instruktør.

Siden hedder www.body2care.dk

Har sat pris på at det skulle være en mere enkelt hjemmeside, frem for en hjemmeside masser af tekster.

Så glæder mig til at høre fra jer.

Mvh. Kenneth Popp 

K

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har lyst til at kommentere lidt :o)

K

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

for kompliceret, for mange valg.

Hvorfor giver du ikke et eksempel, en case story.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens 

Tak for feed back

Kan du uddybe med hvad der er "for mange valg"..? Under priser du tænker på..?

K

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, det er under priser.

du tilbyder stort set det samme, til meget forskellige priser.

Og så skriver du: Jeg mener at ingen personer er ens. (formuleringen er upræcis og ikke korrekt)
Du får altid en personlig kostplan, som passer til dig. ( ja, det gør personlige kostplaner, det smager af luftsteg og vindfrikadeller, for at blive i kostsproget)
Har du unikke ønsker, så hjælper jeg med dem. (Man tænker: så kan jeg godt spise 1 liter is om dagen, bare jeg medtager salaten)
Altid konkurrencedygtige priser. (Priser er ikke vigtige i denne sammenhæng.)
Jeg lægger kostplaner, som sørger for at det “sjovt” at tabe sig. (Hvordan? jeg kan fx godt lide at fiske)

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens, du har bestemt givet mig noget at tænke over - Og det kan jeg bestemt godt lide. Tak!

Så vil jeg prøve at rette lidt til efter bedste evne, men stadig have noget med af det jeg mener er vigtigt.

Dog er de forskellige pakker forskellige, der er flere opfølgende samtaler i "guldpakken" end i "bronzepakken". Jeg kigger på det, for skal ikke være sådan at kunderne tror de blot betaler mere for det samme.

K

Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal jo fortælle, hvad du kan. Hvad er specielt? Du har fundet opskriften hos en uddød indisk guru eller under en månesten på Mont Blanc.

Sidste nye videnskabelige approach? Samtaler, som det ser ud ti lat du lægger vægt på.

Side med dokumenterede resultater og kundefeedback ( med telefonnummer)

Hvad er det du kan.?

Du skal beskrive varen og så udmåle doser af varen til salg:

En gratis prøvedosis.

En virkningsfuld første gang

Et længerevarende effektfuldt forløb (billeder fra KZ lejre).

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Tilmeldt 31. Aug 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens S jeg er ikke helt enig i alt hvad du siger..
Det rigtig nok at der er mange valg.. Jo flere valg man får, jo mere opmærksomhed fanger man, men desværre er der også færre brugere som vælger noget... Færre valg gør at vi får brugeren til at vælge det vi gerne vil have dem til..

"Du får altid en personlig kostplan, som passer lige til dig."..  Det kan godt være at alle kostplaner er sådan, og det derfor virker som luftfrikadeller osv.. Men ikke desto mindre, så er det en tekst som virker.. "Du","dig","din" osv er ord som vores hjerne scanner efter ubevidst, fordi den vil en selv det bedste.. Så hvis der er noget som henvender sig direkte til brugeren, så fanger brugere det meget bedre i sin underbevidsthed.. De ord bruger du rigtig godt på din side..

Du har godt nok et stort billede af noget frugt i toppen.. Men en side om kostplaner inviterer også til noget med mad.. Få flere billeder ind med mad.. evt nogle opskrifter og så billeder deraf (professionelt taget billeder).. Det ligger i os helt tilbage fra urtiden, at vi lægger mærke til bl.a. mad fordi det er så vigtigt for os for vores overlevelse, så hvis brugeren ser billeder af mad, så er det også noget hjernen opdager og husker ubevidst..

Vores hjerne er delt op i 3 dele som er udviklet igennem vores evolution.. De gamle hjerne dele er udviklet meget mere end de nye, og derfor er de også meget hurtigere (fx det med mad).. Vores hjerne bearbejder 11 mio. informationer i sekunder, og kun 40 af disse informationer er vi bevidste om... Derfor skal vi påvirke brugeren på det ubevidste :)

Jeg håber du kunne bruge lidt af det jeg sagde :)

kilde:  "Neuro Web Design - what makes them click" af Susan M. Weinschenk, Ph.D.

 

Tilmeldt 31. Aug 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det eneste jeg lige sådan ellers har til din hjemmeside, rent designmæssigt, så ville jeg gøre boksen rundt om menuen helfarvet, og ikke gennemsigtigt.. Den kan forsvinde lidt i det store billede i toppen når den er gennemsigtig.. Et lille minus til brugervenligheden :)

Hov forresten.. Når nu du har forskellige "pakker".. Visualiser dem med noget grafik i stedet for bare at skrive det.. Det gør det meget mere overskueligt for brugeren :)

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Bjørn, TUSINDE tak for den meget fine - og meget lange forklaring. Der er ihvertfald noget at tænke over, og syntes du har fat i noget af det rigtige.

Ved ikke om jeg også syntes at menuen bliver lidt for gennemsigtig - nok også en smagssag (som alt på en hjemmeside). 

Tænker også der kommer nogle billeder ud for de pakker - men ved dog ikke helt hvad det skulle være. 

K

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)