Jens S jeg er ikke helt enig i alt hvad du siger..
Det rigtig nok at der er mange valg.. Jo flere valg man får, jo mere opmærksomhed fanger man, men desværre er der også færre brugere som vælger noget... Færre valg gør at vi får brugeren til at vælge det vi gerne vil have dem til..
"Du får altid en personlig kostplan, som passer lige til dig.".. Det kan godt være at alle kostplaner er sådan, og det derfor virker som luftfrikadeller osv.. Men ikke desto mindre, så er det en tekst som virker.. "Du","dig","din" osv er ord som vores hjerne scanner efter ubevidst, fordi den vil en selv det bedste.. Så hvis der er noget som henvender sig direkte til brugeren, så fanger brugere det meget bedre i sin underbevidsthed.. De ord bruger du rigtig godt på din side..
Du har godt nok et stort billede af noget frugt i toppen.. Men en side om kostplaner inviterer også til noget med mad.. Få flere billeder ind med mad.. evt nogle opskrifter og så billeder deraf (professionelt taget billeder).. Det ligger i os helt tilbage fra urtiden, at vi lægger mærke til bl.a. mad fordi det er så vigtigt for os for vores overlevelse, så hvis brugeren ser billeder af mad, så er det også noget hjernen opdager og husker ubevidst..
Vores hjerne er delt op i 3 dele som er udviklet igennem vores evolution.. De gamle hjerne dele er udviklet meget mere end de nye, og derfor er de også meget hurtigere (fx det med mad).. Vores hjerne bearbejder 11 mio. informationer i sekunder, og kun 40 af disse informationer er vi bevidste om... Derfor skal vi påvirke brugeren på det ubevidste :)
Jeg håber du kunne bruge lidt af det jeg sagde :)
kilde: "Neuro Web Design - what makes them click" af Susan M. Weinschenk, Ph.D.