Tror heller ikke det har noget med din .htaccess fil at gøre da fejlen så også ville opleves ens af alle.
OK. Grunden til at jeg overvejede det var, at der er lavet om i 301 redirect nogle gange. Og hvis browseren cacher det, så kan den måske have cachet noget der får den cirkel der jo er til at opstå. - Det kunne MÅSKE forklare at det kun er den ene kategori.
Den er muligvis langt ude, men jeg er lidt blank for andre ideer! :-)
Sidder med nogelunde samme tanke.. Så prøv at bede ham om at tømme cache i sin browser og se om problemet stadig opstår
Kan det ikke være kunden der har en cache der burde ryddes. Hvis han har besøgt siden mens problemet var der, så kan hans browser have cached siden og vise den forkert indtil han rydder cachen i indstillinger. Jeg har tidligere haft den slags problemer i udviklingsfaser, hvor man hele tiden skal se om det man laver er rettet. Nogle gange var siden blevet cached og blev derfor vist forkert i Chrome. Problemet har jeg også oplevet i Firefox tidligere.
Prøv at anbefale kunden at rydde sin cache.
Mvh Jens
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253