Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konstruktivt kritik til ny hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

nu er min hjemmeside endelig kommet op og køre, så nu vil jeg gerne høre hvad i synes? 

www.hairandbodycare.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Det kan i hvertfald kun blive bedre..

Synes du mixer for mange stilarter sammen i en pærevælling.

1) Logoet's farver passer på ingen måder sammen med den brune baggrund ?
- Prøv evt. at gøre den mørk ligesom baggrunden ? 

2) Gøre noget mere ud af menuen - Den forsvinder hurtigt, og desuden passer brun og hvid farve heller ikke sammen.
- Søgeboksen er ALT for lav (Desuden, hvad skal jeg som besøgende søge efter?) 

3) Har du tjekket efter om du må bruge billedet af modellen ? Just asking

4) Du forsøger for mange ting, og det gælder også skrifttyperne - Det ender med at blive noget rod, og useriøst og ufærdigt ud.

5) Dine 2 "14-dages returet" og "fri fragt"-bokse bør du kunne lave bare en anelse pænere..

6) Hair and body care og tilmeld nyhedsbrev har ikke samme margin top

7 Går man ind på en af dine undersider, får man et helt andet indtryk af din side..

8) Overvej at skrifte dine url'er, så products-page eksempelvis bliver skiftet ud med 'produkter'

9) Generelt er din side langsom om at loade

10) Er din målgruppe på Google+? Hvis ikke, forstår jeg ikke hvor man skal 'plusse' dine sider - Giver mere mening hvis det kun er på selve produkt siden.

Beklager de hårde ord, men ærlig snak fra en webdesigner.

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 18:03

Enig med Nils kritik.

Er bestemt ikke glad for den sorte front page, den alene ville skræmme mig væk fra siden.  Når man skal til at betale kan man betale med check, men der står "Send venligst din check til Butiksnavn, butiksadresse, butiksby, butiks stat/land, butikspostnummer." hvilket jo ikke er brugbart.

Kig omkring på andre sider med skønhedsprodukter, det skal jo helst virke som en lille oase man kommer ind i :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 13
Skrevet kl. 18:53

Tusinde tak for kritikken til jer begge, det er dejligt at i gider tage jer tid og hjælpe!

Det er ikke mig selv som laver hjemmesiden, så har nu fået det sendt videre og håber på at nogen af tingene snart kan rettes :-)

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 19:06

Billederne på slideshowet er ikke super gode - De er enten for små, eller også er det tæt på umuligt at læse teksten.

Billederne nedenunder slideshow er i for lav opløsning - Det ser ikke ret godt ud.

Lidt irriterende at chatten automatisk "udvider" sig selv. Bare hav den minimeret - Så kan folk selv vælge hvis de vil skrive.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 19:22

Hej Cillebb

Dine billeder til "fri fragt" og "14 dages returret" er i alt for dårlig kvalitet, når de vises i den størrelse.

Det ser ikke godt ud med modellen og produkterne i banneret i toppen at de er cuttet af på den måde. Tag nogle billeder af produkterne selv og find en model der eventuelt gerne vil stå med produkterne og få taget billeder af det. Eller uden produkter...

Der er for lidt afstand fra strgen og ned til "Tilmelding til Nyhedsbrev".

Det er irriterende at chat hopper frem af sig selv. Den skal indstilles til at være minimeret fra start efter min mening.

Er det WooCommerce? Hvis det er, så kan du sagtens gøre alle sider i WooCommerce-delen dansk også i URL. Du kan ændre kategorinavne og sider til dansk også.

Det var lige hvad jeg kunne finde på, i første omgang. Held og lykke med shoppen.

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 13
Skrevet kl. 10:03

tusinde tak for hjælpen :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)