Jeg er en dreng på 16 år og er lige pt. i gang med en HHX uddannelse. Mine fremtidsplaner er, at jeg vil starte en webshop, som skal sælge nogle produkter, som folk ville købe og samtiddig til en overkommelig pris. Det skal være en enkeltmandsvirksomhed.
Du er meget velkommen til at kontakte mig og tage et kig på borupgraphics.dk, så kan vi finde en billig løsning der passer til dit behov? Kontakt mig endelig hvis det har interesse?
Jeg er en dreng på 16 år og er lige pt. i gang med en HHX uddannelse. Mine fremtidsplaner er, at jeg vil starte en webshop, som skal sælge nogle produkter, som folk ville købe og samtiddig til en overkommelig pris. Det skal være en enkeltmandsvirksomhed.
Nu til spørgsmålene:
- Hvordan starter jeg sådan en webshop op?
- Er det dyrt, at få sin hjemmeside designet?
- Hvordan registrerer jeg virksomheden?
ja start der. Du SKAL ha en registreret virksomhed for at måtte importere fra uden for EU og du vil jo også ha en enkeltmandsvirksomhed. Til den ende skal man være myndig = 18 år, Du skal derfor starte med at høre dine forældre, om de vil påtage sig det økonomiske ansvar for shoppen til du bliver 18 og skrive under på det i en ansøgning om dispensation. Du kan læser her om DISPENSATION TIL AT STARTE VIRKSOMHED SOM IKKE MYNDIG Regn med det kan tage nogle måneder så læs linket og sæt et godt simpelt brev sammen til det statsamt du hører til
Undgå evt råd om bare at lade din far starte den for dig - det bliver ham der med den højere skat betaler skat og har hele ansvaret og det bliver hans shop som du har rod, og han skat med - at få lagt over til dig (nyt CVR osv) når du bliver 18
OBS! Produktet/produkterene skal være et produkt, som ikke bliver solgt på mange webshops i Danmark.
På forhånd tak til dem, der giver sig tid til at hjælpe! :-)
Birks:
Hvordan starter jeg sådan en webshop op?
Hej.
Jeg har en shop som aldrig rigtig kom i gang for tiden til det mangler. Så den kan du købe billigt og udvikle til noget der dur. Produktet bliver heller ikke solgt på så mange andre webshops her i Danmark så der skulle være muligheder i det. = http://magnetshop.dk/