Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg bogstaveligt talt gemme mig bag mit firmanavn ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre været ramt af sygdom og andre ting kom i vejen, som gjorde at jeg ikke fik min salg-til-frisør virksomhed  rigtig igang!

Meeeeeen nu skal jeg på banen igen. Der er en ting som har drillet mig lidt. Hvordan vil folk tag imod, at jeg gøre mig meget synlig ved min virksomhed, f.eks sæt billede af mig på kommende hjemmeside og skrive jeg hedder Adnan.

Hvordan vil folk tag imod et "fremmad klignende" navn ?

Eller skal jeg gemme mig bag et virksomhedsnavn og cvr nr ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Adnan

Jeg tror, uden at vide det, ikke at det handler så meget om om du hedder Søren eller Hassan, men hvordan din udstråling, påklædning/udseende og dit kropssprog er.

Det handler, bland andet, om at være imødekommende, rar og venlig overfor sine kunder - også tror jeg sku' de er ligeglade med om du hedder Adnan :-)

Mvh,

Sebastian

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er da en flink, rar og sød fyr og hjertelig åben og lyttende.Jeg sætter enda ære i overholde aftaler og have Ren mel i posen hele vejen igennem.

MEN alt det kan man jo ikke se,fornemme fra en hjemmeside eller visitkort

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adnan

Hvis du sælger til danskere vil jeg helt sikkert anbefale du bruger et lettere navn på dit Business kort,

Og ja brug firmanavnet til at få din virksomhed til at blive en succes.

Jeg taler af erfaring :)

men som Sebastian også siger så skal alt det andet være på plads.

Hilsen

Jacob Ajan

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Adnan

Det er nemlig lige præcis det din hjemmeside - kan - udstråle.

Sådan som jeg ser det, går det hele op i en højere enhed. Det handler ikke kun om et billede af dig, eller hvad du hedder. Det handler om, om din hjemmeside ser professionel ud eller om den ligner noget hø. Det skaber en tryghed hos dine kunder, hvis din hjemmeside, facebookside og visitkort ser ordentligt og pænt ud.

Jeg ser det ikke som noget problem for dig. Se at komme igang ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror som nok folk er åben overfor det? Hvorfor skulle en anden etnisk baggrund holde folk væk fra, at handle med dig?

Go for it. :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Adnan Importør:

Jeg er da en flink, rar og sød fyr og hjertelig åben og lyttende.Jeg sætter enda ære i overholde aftaler og have Ren mel i posen hele vejen igennem.

Jeg er vild med den måde du fremhæver det som noget helt særligt :-)

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeg kan godt forstå, at du desværre overvejer spørgsmålet. Der sidder stivstikkere rundt omkring og netop reagerer mod at det er en med et fremmed klingende navn. Da du påtænker at en salg til frisør virksomhed, vil jeg mene at hovedparten af dine kunder ikke har problemer. Der vil nok altid være nogle, der reagerer, men de vil være negative uanset hvad du gør, så de er alligevel ikke kommende kunder hos dig.

Jeg vil mene at du ikke skal gemme dig men gør dig synlig overfor dine kunder.

Så lad være med at dukke dig. Op med hovedet og vær stolt af din virksomhed - og det er tilladt at prale lidt af den !!

Hilsen Jakob

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes Adnan i firmanavnet lyder fint nok, og når du så præcis som du skriver er et ordentligt menneske, så tror jeg ikke på nogen skulle være tossede nok til at fravælge dig for det

Eneste lille men er, at at du jo ikke dukker op hvis man søger på noget med frisør - eller lignende - så måske få det med i navnet - Frisør - frisørartikler - måske blot Frisørleverandøren - hvis det er frit -  eller hvad der kunne være beskrivende mere end Importør

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Adnan Importør:
Hvordan vil folk tag imod et "fremmad klignende" navn ?

At dit navn ikke er et almindeligt dansk navn kan rent faktisk hjælpe dig til bedre at blive husket og dermed fremme dit personlige salg.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)