|
Hej Jeg har en lille forretning hvor jeg handler med biler. Nu går det efterhånden så godt at jeg ikke har plads til bilerne længere. Da jeg bor på landet har jeg mulighed for at udvide salgsområdet og dermed få plads til flere biler. Jeg er klar over at jeg kan trække momsen på anlægning af en ny salgs plads men så er mit spørgsmål; Kan jeg trække mere fra i virksomheden når min grund ikke er registreret til erhverv? (jeg har fuldtidsjob ved siden af) Det skal nævnes at pladsen kommer til at ligge bagved den bygning hvori jeg har værksted og ikke kan bruges til andet end biler. Med andre ord er det ikke noget jeg som privat person får gavn af. Håber der er nogle der kan hjælpe mig med dette. På forhånd tak. Venlig hilsen Jesper |
både hvad moms angår og generelle fradrag angår er det nødvendigt at vide en del mere, så jeg ville ofre enten en revisor time på det hvor det helt konkret blev vurderet - og hvis ikke du synes det er sagen - så et bindende svar fra skat
Det kunne sagtens være at noget blev set som en forbedring der også senere kunne anvendes til at øge værdien af det private - og ikke fradrag og problem med moms , så det er absolut ikke bare lige til at gå til
vh
Bliv gratis medlem