Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Service til industrien, prissætning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har taget store skridt mod at sælge min webshop sikkerhedseksperten.dk.

I stedet ønsker jeg at rådgive omkring sikkerhedsskiltning i virksomheder. Min målgruppe er mellemstore til store virksomheder, hvor der er sikkerhedsrepræsentanter ansat.

Min hjemmeside kommer til at indeholde artikler, video ja alt hvad hjertet begære indenfor sikkerhedsskiltning, men når dagen er omme kræver det often en rådgiver/arbejdsmiljørådgiver til at rådgive mere specifikt.

Jeg forestiller mig derfor en service, hvor man kan ringe/maile og få svar på alle sin spørgsmål omkring sikkerhedsskiltning. For dette kræver jeg et årligt gebyr... service indeholder også at jeg finder skiltene til kunden og for dem leveret til dem (bestiller på vegne af dem).

Jeg må indrømme at jeg har meget svært ved at pris sætte dette produkt på årlig basis, men vi skal jo starte et sted. Derfor tænker jeg på at 5-600 kr. + moms er en start. Det er selvfølgelig svært at sige hvad timeantallet per kunde vil være, men forventer at de gennemsnitligt vil skulle bruge min service, 2-3 gange årligt, og mit samlede timeforbrug per kunde, vil være omkring en time.

Prisen inkl. ikke indsættelse af skilte på bygningstegninger eller konsulent besøg, dette er produkter der købes ved siden af, hvis behovet opstår.

Lad mig hører hvad i syntes, jeres mening betyder rigtig meget for mig.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)