Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil anmelde et produkt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra københaven
Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 51
Fra  shopofgaming Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino Jeg har lavet en blog. Hvor jeg mest anmelder produkter. Jeg vil gerne vide om du har et produkt du gerne vil have anmeldt. Skriv til mig 

Min Blog: www.bloglikebloggers.webs.com (den er helt ny)

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 09:43
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 09:50

Hej Ali.

Langt de fleste virksomheder vil kun sende produkter, hvis de også får noget ud af det. Mange virksomheder ønsker derfor, at der er en masse trafik på de blogs, som de sender produkter til. Derfor syntes jeg, at du måske skulle vente lidt, og evt. starte med at anmelde produkter, som du har i forvejen? 

Smart online lektiebog til folkeskoler

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 10:45

Hej Ali.

Først og fremmest tillykke med din blog :)

Det er rigtig sjovt at være blogger, men at blive produkt anmelder kræver dog lidt mere end bare det at have en blog. De fleste bloggere starter med at skrive om/Anmelde ting som de allerede har der hjemme (er allerede blevet nævnt). På denne måde får man skrevet en masse indlæg på sin blog, og folk kan få en bedre fornemmelse omkring hvem man er m.m.

Der er flere og flere firmaer der bruger bloggere til at anmelde produkter osv, men for at komme i betragtning, kræver det at man har en ok blog (det vil sige der er x antal indlæg, den er pæn og overskuelig, og at man har minimum 70-100 følgere/læsere om dagen.)

Jeg har taget et lille hurtigt kig på din blog og synes du skal:

1. få skrevet nogle indlæg/anmeldelser om ting du har derhjemme eller lign

2. få gjort lidt mere ud af din blog. Pt er den bare tom

3. Få nogle informationer ind omkring hvem du er, samt billede.

Og når du så har fået sat dit site op, fået nogle læsere og fået lavet en masse indlæg. Så kan du begynde at skrive rundt til firmaer som har ting du kunne tænke dig at anmelde.

:)

Held og lykke

Fra københaven
Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 51
Fra  shopofgaming Skrevet kl. 10:52

Tak for jeres Svar. JEG tænkte os at jeg skulle have et x antal læsere om dagen :) men tak for jeres svar

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)