Hvad med kabler m usb? Ved desværre ikke hvordan jeg smider en besked herinde da jeg er ny. |
USB til Iphone 4 eller 5 10 KR.
Hvad med kabler m usb? Ved desværre ikke hvordan jeg smider en besked herinde da jeg er ny. |
USB til Iphone 4 eller 5 10 KR. |
Hvis priserne er brugbare så kontakt mig Evt. på Tlf. 30323214 :) |
køb det dog bare direkte fra alibaba/express |
Hej Luka Prøv at sende mig en email mm@mooreinvest.dk
Udfra det skrevne ser det ikke ud til han hverken er CVR registreret, momsregistret, eller importregistreret. Det vil derfor være ulovligt for ham at købe de pågældende produkter direkte fra alibaba/express med videresalg for øje. Dertil kommer at han, som nyopstartet, måske risikere at miste hele sin kapital, fordi han får leveret noget crap der ikke virker, eller han slet ikke får noget, eller får det meget senere end forventet (det er set flere gange før både på amino og andre foraer : med nybegyndere der forsøger sig med alibaba) |
luke for pokker :) Du må ikke importere noget som helst fra uden for EU uden at være importregistreret med CVR hvis det er til videresalg, og bliver jeg opdaget - svar ja formentlig |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
John, nu var det jo ikke Luka der skrev dette, men en anden bruger der opfodrede ham til det. Derudover er hele det der med at kalde usb kablerne for kopier, en fejl af samtlige brugere her i tråden der omtaler dem. De kabler der bliver solgt de fleste steder på nettet er ikke kopier men KOMPATIBLE kabler.. og derfor ikke ulovlige... men ja, hvis der var tale om KOPIER , så har du fuldstændig ret.
Nemlig, og du gør det helt rigtige :-) |