Som overskriften lyder er jeg på udkig efter en leverandør af diverse sager til Iphone, som er Adaptere, lade kabler i forskellige størrelse, covers, skærmbeskyttelse.
Jeg har 1000+ på lager af adaptere, strømforsyninger, stik, convertere, øresnegle osv.
Alle produkter er kopier
Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.
Med kopier, hvor kommer produkterne fra, mener producent? Og bruger diverse sider som alle de andre der sælger iphone udstyr kopier? Da jeg er ude på noget lign dem.
Vi snakker ikke om en kæmpe levering, pris er det intet af, det er mere hvad prisen er på det jeg går og leder efter, da jeg er ved at prøve at finde ud af det, og så kun skal have et "start" lager af tingene, og går det dermed godt, vil jeg selvfølgelig hente endnu mere hjem.
Så tænkter lidt i stil med en 50 adaptere, 50*1m 50*3m lade kabler, og med covers vil jeg gerne vide hvordan de ser ud før jeg kan udtale mig der, med skærmbeskyttelse en 100 ca. Da jeg kun lige vil se om jeg kan få salg i det, inden jeg køber større ind,