Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Error 503 på flere sidder!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

har brug for et råd til hvordan jeg løser mit problem med Error 503!

Jeg har testet min url(www.elodea.dk) i Screaming Frog fra http://www.screamingfrog.co.uk/seo-spider/

og kan se at jeg har mange sidder som får en: Error 503: Service Temporarily Unavailable

Hvorfor? er der nogen her inde der ved hvad der er galt med websiden(lavet i magento)!

På forhånd tak

Jonathan R

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 16:03

503 error er en server fejl. Enten fordi dit webhotel ikke er tilgængeligt på det tidspunkt hvor den forsøger at hente URL'en eller webhotellet er overbetalet (muligvis pga. du crawler websitet med det SEO tool).

Du skal kontakte din webhotel udbyder og spørge dem.

Tilmeldt 7. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:48

Tak for dit svar

Jeg har prøvet at tag nogle af de url´er som seo tool siger 503 error

For eksempel http://www.elodea.dk/sexlegetoj

Det link virker fin i min firefox, men jeg er lidt bange for google har indekset dem som 503 error, hvad gør jeg?

eller er det en fejl i magento?

Jeg kan se at google ikke har indekset hele websitet, er det et problem med siden?

Jeg vil spørge min udbyder (magentohotel.dk) på mandag, men jeg tror ikke problemet er der!

Jonathan R

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 12:07

Aktiver 'google webmaster tools' på din hjemmeside (søg på Google hvordan), så kan du se om google finder fejl.

Som jeg skrev før, vil jeg tro at det er dit SEO tool som skaber problemer når den tjekker dine sider. Fordi den henter siderne alt for hurtigt efter hinanden hvilket overbelaster serveren. Det er ikke sikkert det er et problem for almindelige besøgende.

En 503 fejl _er_ en fejl på serveren/webhotellet, så det er kun dem (magentohotel.dk) der kan give dig et svar på hvorfor det sker.

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 11:28

Jonathan R:

Hej

har brug for et råd til hvordan jeg løser mit problem med Error 503!

Jeg har testet min url(www.elodea.dk) i Screaming Frog fra http://www.screamingfrog.co.uk/seo-spider/

og kan se at jeg har mange sidder som får en: Error 503: Service Temporarily Unavailable

Hvorfor? er der nogen her inde der ved hvad der er galt med websiden(lavet i magento)!

På forhånd tak

Jonathan R

Hej Jonathan.

Der er ikke noget galt, det er blot vores loadbalancers som rate-limit´er udvalgte useragents. Deriblandt screaming-frog.

Hvis du kan begrænse din crawler til 20 reqs/ sec bør du ikke støde i 503´ere.

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)