Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på BasisMail.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har nok Danmarks mest simple og letteste e mail system, og har fået ca 400 brugere på under et år, men hvad skal til for at optimere hjemmesiden og få flere brugere ? Ikke vildt mange nye features, for hele pointen er netop overskuelighed og enkelhed :-)

www.basismail.dk

På forhånd tak

Klaus
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 00:05

Klaus:
Hej

Jeg har nok Danmarks mest simple og letteste e mail system, og har fået ca 400 brugere på under et år, men hvad skal til for at optimere hjemmesiden og få flere brugere ? Ikke vildt mange nye features, for hele pointen er netop overskuelighed og enkelhed :-)

www.basismail.dk

På forhånd tak

Klaus

Det ville være en super ide hvis du beskrev på siden hvad den gik ud på.. Man kommer ind og så skal du logge ind eller oprette en bruger og får smidt 1000 reklamer i hoved med det samme, intet sted står der hvad man skal på din side. Det kunne få en del flere til at bruge den.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 01:20

Så vi skal give feedback på et open source email system? http://roundcube.net/ - kan ikke se hvorfor du har det nemmeste email system, når mange andre bruger det også ;)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 07:26
Kim@ der står jo allerede "Opret en ny 100% gratis mail konto", men ja måske lidt mere tydeligt :)

Lucas@ ja altså har jo tilpasset og udbyder mail kontis, så der er ændret også på forsiden osv.

Tak for kommentarerne ;)
Vh.
Klaus
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 07:36

Måske du skal lave en test konto vi kan logge ind på, det er jo nemmere at give kommentar når man kan se systemet bag, men det er nok ikke mange af os der vil oprette konti for at bruge 5 min i systemet.

Men er der ligeså meget reklame når man logger ind, hvilket jeg ikke tror/håber så er det nok et godt sted at starte.

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 02:59

Hej Klaus

Du skal nok gøre dig nogle seriøse overvejelser omkring hvad du kan tilbyde, som eksempelvis Microsoft og Google ikke kan?

Stortset alle har en Outlook mail adresse, fordi de af den ene eller anden grund har en Microsoft konto. Og rigtig mange har en Google Konto fordi de benytter Google+, YouTube, etc.

I mine øjne er både Gmail og Outlook virkelig nemme at bruge, og jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle skifte. Og sådan er der nok mange der tænker. 

De store firmaer har efterhånden fundet ud af at der ikke er penge i at have millioner af brugere af mail-konti i deres system, men har derimod fundet ud af hvordan de kan udnytte at millioner af brugere logger på dagligt for at checke deres mail - nemlig ved at lade deres konti krydse med andre af deres tjenester, eksempelvis Xbox Live, Youtube, Google Adwords, AdSense, Microsoft Office, osv. osv., og det er altså services hvor man i nogle tilfælde skal indbetale pengebeløb for at bruge dem - og her kan de tjene penge.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)