Jeg har gode erfaringer med Quickpay.dk på min shop www.dk-shoppen.com jeg bruger Nets til indløsning af Dankort og Euroline til indsløsning af øvrige kort.
Og jo - vi kæmper også med trafik - relevant trafik vel og mærket. Vi runder de 3.000 nu om måneden efter 2 måneder. Næste udfordring er at omstrukturere trafikken til relevante besøgende for at højne konverteringssatserne
Tak for det det Jens, jeg har nu ikke styr på så meget andet end biler, så når der er råd, så får jeg min webmand til at ordne de ting som er på listen.
Jeg er lige kommet hjem fra at have været ude i går og fejre "FakturaJubilæum" i Tivoli med god mad og afsluttede med "Dansk Rap igennem 25 år" sammen med resten af mediemusene. En rigtig god og hyggelig aften med kollegerne - og en fed koncert...
...Men det var også for mig et tiltrængt pusterum fra de ting jeg bokser med i øjeblikket. Hvis vi lige ser bort fra den normale dagligdag, produktioner, møder m.m. så er der nogle ting der trækker ekstra tænder ud:
- Nyt workflowsystem. Vores eksisterende systemer kører på kanten af hvad de er designet til. Og jeg er nået til den konklusion at der ikke findes et system som matcher vores behov og krav. Så vi skal have customdesignet et og derfor skal ALT omkring vores workflow m.m. dokumenteres ned til mindste detalje.
- Ny firmabil. Vi skal have endnu en firmabil og vi har nogle ret specielle krav. Jeg har lagt en del af "opgaven" over på en kollega, men der er stadig nogle ting omkring økonomien i det som jeg skal forholde mig til.
- Ny medarbejder. Vi har søgte efter en ny medarbejder siden januar måned og har nu langt om længe fundet den rette og ansat vedkommende. Men der er så lige detalje så som arbejdsplads, firmatøj, diverse ekstra software licenser til alt vi bruger, værktøj m.m.
- Og det mest omfattende: Vi skal for 2 gang i år have udviddet vores produktionskapacitet. Vi skal ihvertfald have indkøbt endnu en storformatprinter (det bliver så nummer 7) og så har vi også kige på noget andet jeg ikke lige kan komme ind her, da det for os er et nyt forretningsområde inden for det grafiske felt. Men hvis alt dette kommer på plads her til efteråret, så snakker vi om et indkøb på den anden side af 1.1 million. Og kombineret med at virksonheden er. 100% selvfinancierende og ikke skylder nogen penge, så er det ultra vigtigt at alle regnestykkerne er dobbeltchecket så vi er helt sikre på at det hele holder økonomisk tæt.
Så det er hvad jeg bøvler med. Jeg ser det lidt som et sprint hvor der virkelig er brug for at der knokles igennem, men til gengæld skulle det hele så været helt overstået når vi ranmer december og jeg kan tage en forlænget juleferie uden at have disse ting liggende i baghovedet.