Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO uddannelse?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er uddannet multimedie integrator, og kan derfor programmere og designe, men jeg er meget interesseret i SEO, og det fag bød min uddannelse desværre ikke på. Efter en masse google-søgninger de sidste måneder, har jeg lært en del, men findes der nogle gode tutorials, kurser eller direkte uddannelser man kan tage indenfor dette emne?

Smid gerne en masse links!

På forhånd tak.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:30

Hold dig til på amino, for ikke mindre end 2 dage siden havde vi et fint google foredrag i århus, hvor Marcel, som er en af de bedste indenfor branchen delte ud af sine guldkorn - Det var endda 110% gratis at tage med.

Dernæst så tror jeg ikke der findes nogen uddannelse der decideret går på dette, og udviklingen inden for området går så stærkt at det du ville lære på en uddannelse ville være forældet når du kom ud.

Men et par spændende blogs du kunne kigge på var blandt andet
Mikkel Demib
Tomas Rosenstand fra I-concept
Martin Østergård fra Refocus
Marcel Fuursted fra Refocus

Derudover ved jeg at nogle af overstående er igang med en bog eller 2 som sikkert også kunne blive interessant når det kommer så langt. 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:43
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 23:53

Hejsa

Ved ikke om du er faldet over "Stompernet" i din søgen på Google, men dem vil jeg gerne anbefale. Der kommer hele tiden nye videoer fra SEO seminarer de afholder, så de følger med tiden.