Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO uddannelse?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er uddannet multimedie integrator, og kan derfor programmere og designe, men jeg er meget interesseret i SEO, og det fag bød min uddannelse desværre ikke på. Efter en masse google-søgninger de sidste måneder, har jeg lært en del, men findes der nogle gode tutorials, kurser eller direkte uddannelser man kan tage indenfor dette emne?

Smid gerne en masse links!

På forhånd tak.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:30

Hold dig til på amino, for ikke mindre end 2 dage siden havde vi et fint google foredrag i århus, hvor Marcel, som er en af de bedste indenfor branchen delte ud af sine guldkorn - Det var endda 110% gratis at tage med.

Dernæst så tror jeg ikke der findes nogen uddannelse der decideret går på dette, og udviklingen inden for området går så stærkt at det du ville lære på en uddannelse ville være forældet når du kom ud.

Men et par spændende blogs du kunne kigge på var blandt andet
Mikkel Demib
Tomas Rosenstand fra I-concept
Martin Østergård fra Refocus
Marcel Fuursted fra Refocus

Derudover ved jeg at nogle af overstående er igang med en bog eller 2 som sikkert også kunne blive interessant når det kommer så langt. 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:43
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 23:53

Hejsa

Ved ikke om du er faldet over "Stompernet" i din søgen på Google, men dem vil jeg gerne anbefale. Der kommer hele tiden nye videoer fra SEO seminarer de afholder, så de følger med tiden.

Jeg bestilte deres intro pakke som kostede mig 800$. Jeg fik 25 dvd'er med SEO basis viden. Må indrømme jeg ikke har haft tid til se dem alle igennem endnu, men det jeg har fået set igennem, har allerede lært mig rigtig meget.

De prøver at holde sig inden for et vist antal medlemmer, så de er udsolgte i øjeblikket, men du kan melde dig på en venteliste til de åbner op for tilmeldinger igen.

Du kan læse mere om dem her:

www.stompernet.com

og

www.stomperblog.com

På sidst nævnte kan du finde en del gratis"prøvevideoer", så du kan se lidt om hvad de tilbyder.

Med venlig hilsen

Jean-Michel Clemmensen 

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 08:04

Tak for tippet. Det kigger jeg nærmere på.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:29

Thomas Rosenstand:
Jeg hedder Thomas Rosenstand, og jeg kommer fra Concept Interest - www.concept-i.dk - og bloggen hedder www.blog.concept-i.dk

Mindre detalje, lad os nu ikke hænge os dem ;)

Thomas Rosenstand:
Men ellers er det sandt, Tarmin Gytsen Wink

Sejt, jeg lyder jo nærmest som en helt fra Ringenes Herre :)
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)