Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken app eller webtjeneste står du lige og mangler?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender du det...af og til ville man bare ønske der lige fandtes det der utrolige dejlige stykke elektroniske vidunderprogram, som bare gjorde livet lettere indimellem.

Af bitter erfaring, kunne jeg da godt tænke mig en app som kunne hjælpe mig med måle afstanden til et vejkryds, så man ikke risikerer at parkere indenfor de forbudte 10 meter.

Hvad kunne du tænke dig?

/Simon

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:44
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
Hvad kunne du tænke dig?

1. Er pigen under eller over 15 år?
  2. Har rockeren rigtige kugler i pistolen, eller bluffer han?
  3. Er de ægte, eller er de af silicone?
  4. Prøver bankrådgiveren at hjælpe mig, eller at tage røven på mig?
  5. Er det rigtigt, at komponisten Jean-Baptiste Lully døde af døde som følge af koldbrand og blodforgiftning, fordi han hamrede dirigentstokken ned i sin højre fod?

Blot nogle få forslag on-the-fly Skype-Giggle

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:48

iVinkel:
Er pigen under eller over 15 år?

Tag med hjem til pigens far og du skal nok få svaret Skype-BigSmile

Er dette en tråd til udelukkende ideer, eller er folk velkomne til at "tage" dem og rent faktisk udvikle videre på hvis der kommer guld imellem ? 

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 17:54

Henrik Kristensen:
Er dette en tråd til udelukkende ideer, eller er folk velkomne til at "tage" dem og rent faktisk udvikle videre på hvis der kommer guld imellem ?

Det er jo et åbent forum, så jeg vil tro det er svært at forhindre folk i at udvikle dem, hvis der kom et guldkorn...

så smid du endelig nogle guldkorn heri....jeg kunne bare godt tænke mig at høre, hvad der gik og drillede folk i dagligdagen

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 18:03

Jeg kunne godt tænke mig der blev lavet en taske som sagde til mig når den var for tung, af hensyn til min børns ryg og når vi skal ud rejse, så man ikke står ligner en helt idiot når man skal tag ting op fra taksen fordi den er for tung til flyveren;-) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 18:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Den er opfundet Cecilie, det hedder en vægt :p

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 18:23

En app, som kan registrere signalstyrken på de forskellige mobilnetværk. På den måde kan over tid lave nogle test på de områder, hvor man færdes og se, hvilket teleselskab, som reelt set har den bedste dækning for en personligt.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 18:28

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
Af bitter erfaring, kunne jeg da godt tænke mig en app som kunne hjælpe mig med måle afstanden til et vejkryds, så man ikke risikerer at parkere indenfor de forbudte 10 meter

Køb dig et målebånd! Eller en elektronisk lasermåler... Det kan snildt ligge i handskerummet lige klar til brug, og første forslag løber ikke tør for strøm!

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 19:33

Justin Timberlake:
Den er opfundet Cecilie, det hedder en vægt :p

hehe ja. Men smid den ned i en taske.. :-) med et display foran, hvor man skulle indtaste vægt og højde, og så kunne den fortælle hvor ens taske måtte veje, så kunne den lave en biblyd. hvis man havde proppet for meget i, for at skåne ens ryg:-) 

Det er da en millionide Skype-Giggle

Tilmeldt 6. Oct 12
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:11

Fru Hartmann:
Køb dig et målebånd! Eller en elektronisk lasermåler... Det kan snildt ligge i handskerummet lige klar til brug, og første forslag løber ikke tør for strøm!

Jamen du har fuldstændig ret. Hvorfor tænkte jeg ikke på det, et målebåndSmile

Se det er hvad man kalder fremskridt :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)