Kender du det...af og til ville man bare ønske der lige fandtes det der utrolige dejlige stykke elektroniske vidunderprogram, som bare gjorde livet lettere indimellem.
Af bitter erfaring, kunne jeg da godt tænke mig en app som kunne hjælpe mig med måle afstanden til et vejkryds, så man ikke risikerer at parkere indenfor de forbudte 10 meter.
Har rockeren rigtige kugler i pistolen, eller bluffer han?
Er de ægte, eller er de af silicone?
Prøver bankrådgiveren at hjælpe mig, eller at tage røven på mig?
Er det rigtigt, at komponisten Jean-Baptiste Lully døde af døde som følge af koldbrand og blodforgiftning, fordi han hamrede dirigentstokken ned i sin højre fod?
Jeg kunne godt tænke mig der blev lavet en taske som sagde til mig når den var for tung, af hensyn til min børns ryg og når vi skal ud rejse, så man ikke står ligner en helt idiot når man skal tag ting op fra taksen fordi den er for tung til flyveren;-)
Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!
En app, som kan registrere signalstyrken på de forskellige mobilnetværk. På den måde kan over tid lave nogle test på de områder, hvor man færdes og se, hvilket teleselskab, som reelt set har den bedste dækning for en personligt.
Af bitter erfaring, kunne jeg da godt tænke mig en app som kunne hjælpe mig med måle afstanden til et vejkryds, så man ikke risikerer at parkere indenfor de forbudte 10 meter
Køb dig et målebånd! Eller en elektronisk lasermåler... Det kan snildt ligge i handskerummet lige klar til brug, og første forslag løber ikke tør for strøm!
hehe ja. Men smid den ned i en taske.. :-) med et display foran, hvor man skulle indtaste vægt og højde, og så kunne den fortælle hvor ens taske måtte veje, så kunne den lave en biblyd. hvis man havde proppet for meget i, for at skåne ens ryg:-)
Køb dig et målebånd! Eller en elektronisk lasermåler... Det kan snildt ligge i handskerummet lige klar til brug, og første forslag løber ikke tør for strøm!
Jamen du har fuldstændig ret. Hvorfor tænkte jeg ikke på det, et målebånd