Sad lige og faldte over disse billeder, og syntes egentlig det så super godt ud, kunne godt forestille mig sådan et billed på den ene væg i kontoret eller måske endda stuen.
Er der nogle herinde der måske har sådan et stort billed, og kan anbefale en side at købe det fra ?
Det kan både være sider der har det som færdige "tapeter" eller måske mulighed for selv at uploade billeder man måske har købt rettigheder til.
Det her bliver godt nok lidt reklame for egen shop, men på Lepong.dk har vi fototapet, også med New York - og må jeg tilføje, måske til Danmarks bedste priser (ud fra hvad jeg har kunnet se online)- måske et af dem er interessante
Det her bliver godt nok lidt reklame for egen shop, men på Lepong.dk har vi fototapet, også med New York - og må jeg tilføje, måske til Danmarks bedste priser (ud fra hvad jeg har kunnet se online)- måske et af dem er interessante
I dette tilfælde er reklame godkendt, for i har noget af det jeg præcis søger .... Kigger lige lidt nærmere på siden og ser hvilke der er spændende, samt den bedre halvdel også lige skal overtales inden stuen bliver klistret til