Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt link katalog ser dagens lys

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 127
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har netop lagt sidste hånd på LINK INFO

Jeg har forsøgt at gøre det her link katalog til et flot og inspirerende katalog, men hvad syntes I?
 - jeg vil meget gerne have feedback.

I er selvfølgelig også velkommen til at oprette links og artikler, så længe det er af fornuftig kvalitet
 (I ved hvad jeg mener)

Jeg begynder, at tilføre kataloget noget linkjuice i den kommende weekend. Er der nogle, der har nogle gode utraditionelle ideer?

Smart Charge - en nytænkende og fornøden service

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1747
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 12:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ser yderst fornuftigt ud.

I Firefox fungerer upload af bilede til link beskrivelserne desværre ikke pt.
(har ikke testet i IE)

Men ellers ser det ud til at virke fint.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 13:03

Hej Thomas.

Det ser vældig fint ud, og jeg vil meget gerne oprette et link, men ...

Jeg har netop oprettet mig som bruger, og studser lidt over feltet, hvor man evt. kan linke tilbage "Skriv hvilken side du har linket fra. Vi vil kontrollere om det er sandt". Det virker lidt som noget for noget - det er vel ikke tilfældet?

Jeg er også lidt i tvivl om feltet ' Titel' er det der man skal lægge vægten på sin overskrift, eller ...... ?

Mvh. John.

Fra Haderslev
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:09

Ser fint ud. Men jeg opdagede at når jeg har klikket lidt rundt i kategorierne og ville tilbage, blev jeg i tvivl om hvor jeg skal klikke. Så et sted hvor der står Hjem/Home ville være hensigtsmæssig.

Henning

www.dk-shoppen.com 

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 13:40

Thomas Sejersen Leerbeck:
Er der nogle, der har nogle gode utraditionelle ideer?

Du er meget velkommen til at tilføje det i vores http://www.love2link.dk/ katalog.

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 14:29

Først og fremmest tak skal I have for feedback 5/5 stjerner til jer alle J

Jonas Jørgensen:
I Firefox fungerer upload af bilede til link beskrivelserne desværre ikke pt.

Fejl fundet og rettet. Prøv venligst igen.

John J:
"Skriv hvilken side du har linket fra. Vi vil kontrollere om det er sandt". Det virker lidt som noget for noget - det er vel ikke tilfældet?

Det er gratis for alle at oprette deres links. Vi fremhæver dog de links som linker tilbage til LINK INFO. Dette har vi glemt at skrive - det bliver rettet nu.

John J:
Jeg er også lidt i tvivl om feltet ' Titel' er det der man skal lægge vægten på sin overskrift, eller ...... ?

Titel er nu rettet til: Virksomhedsnavn

Henning Nørgaard:
Ser fint ud. Men jeg opdagede at når jeg har klikket lidt rundt i kategorierne og ville tilbage, blev jeg i tvivl om hvor jeg skal klikke. Så et sted hvor der står Hjem/Home ville være hensigtsmæssig.

Hjem fanen er tilføjet.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 14:38

Jeg studser lidt over sætningen: "Link info er google partner og vi arbejder hårdt på at blive certificeret". Jeg aner intet om der både findes google partner og certificeret google partner, men umiddelbart lyder det som noget i arbejder på at blive, og kan i så skrive at i er det? (forstår du hvad jeg mener... som ikke google nørd studser jeg i hvert fald over den sætning).

Jeg forstår heller ikke helt det med artikler, det er som om at emnerne stikker i øst og vest. Er det noget der på et tidspunkt skal lidt mere styr på, eller hvad er meningen med dem?

Og var det muligt at fjerne tomme katagorier fra forsiden? Som bruger irriterer det mig at klikke ind på noget bare for at finde ud af at katagorien er tom.

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 15:22

Puha Rasmus, du tager helt pusten fra mig Wink

Jeg forstår hvad du siger, og jeg er rigtig glad for at du har brugt tid og energi på at hjælpe os.  

LINK INFO er Google partner. Dette skal forstås som, at vi er i gang med at uddanne os hos Google så vi kan blive eksperter i Googles produkter. Når vi så engang er færdig uddannet (certificeret) betyder det at Google godkender os som en sund og konkurrencedygtig marketingvirksomhed, og at vi arbejder ud fra Googles bedste fremgangsmåder.

Vores 4 artikler stikker meget i øst og vest. LINK INFO blev offentliggjort for små 4 timer siden, så det har ikke været muligt for brugere at uploade/skrive artikler. Der er 8 kategorier til artikler, så når der kommer nogle flere, så skal der nok danne sig et mønster.

De 2 af dem (Jobsamtalerne og Facebook Likes) er for at trække noget frivillig trafik fra Facebook, og måske opnå lidt viral markedsføring den vej. 

De tomme kategorier bliver fjernet om et par dage. Folk skal dog lige have lov at danne sig et indtryk… plus hvis jeg fjerne de tomme, så ser det her meget kedeligt og uinspirerende ud.

Jeg håber mine svar kunne bruges.

Go' weekend

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 18:52

Burde forsiden ikke have en meta-description eller er jeg helt galt på den ;)?

Anyways.. Har tilmeldt mig :D

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Thorsø
Tilmeldt 30. Jan 13
Fra  Smart Charge Skrevet kl. 20:02

Simon Hansen:

Burde forsiden ikke have en meta-description eller er jeg helt galt på den ;)?

Anyways.. Har tilmeldt mig :D

Ha hah - Du har helt ret! Hvordan kan man glemme sådanne noget? Stick out tongue

Og iøvrigt så HUSK at tilmeldings mailen ryger nok i SPAM! Så kig lige efter der, når i tilmelder jer.

Jeg har gang i noget Facebook stund som gerne skulle give noget trafik over de næste par dage. 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)