Heeeey allesammen Søger lidt feedback på en hjemmeside jeg har lavet for min far. www.senzone-rehab.dk Tak på forhånd! God weekend !! |
Søger feedback på hjemmeside :-)
- 1
På forsiden oplever jeg et lille problem.. Hvis browservinduet bliver for småt, lægger teksten ved siden af videerne sig oven på videoerne. |
Ja, det ved jeg godt :-) - Men har valgt og gøre det sådan, da det er responsive også. (Måske det skulle overvejes en gang til ;-)) Men mange tak for feedbacken :-) |
Hej Martin. Jeg har kigget på hjemmesiden. Det er fint, at du holder den på een side. Det er svært at få alt til at spille så. Jeg har nogle forslag og kommentarer, som du kan se på denne video: ">Feedback på senzone-rehab.dk Held og lykke med hjemmesiden. Videoen slettes, hvis du ønsker det. |
Tusind tak for en rigtig god konstruktiv feedback :-) Kan sagtens se mange af de ting du siger. Det må der arbejdes på. Tak :) |
Den kunne se sådan ud: <meta name="DESCRIPTION" content="Senzone Rehab hjælper patienter med symptomer på Parkinson"> eller <meta name="DESCRIPTION" content="Senzone Rehab - for patienter med Parkinson"> Den skal ikke være så kort som title-tag'en, men skal indeholde vigtige nøgleord og i meget få ord fortælle, hvad I laver... dvs. hvad I afhjælper. |