Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbyde afbetaling... god ide eller? og hvem kan finansiere det?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.dk

jeg får ind i mellem forespørgsler på om jeg vil sælge en mobil på afbetaling ( www.altimobiler.dk er mig). jeg har altid sagt nej for jeg magter virkeligt ikke at skulle bøvle med rykkere og hvad ved jeg for en mobil til måske 200 kr. plus der sikkert er folk der vil udnytte det osv...

MEN så landede jeg tilfældigt på en eller anden side hvor man kunne købe selv billige ting til 100 kr. på afbetaling... og så tænkte jeg... hmm måske:)

men der er lidt overvejelser inden..

jeg tænker selv... vil det ikke virke lidt amatør/billigt hvis der er en tekst som vist her : http://www.disconetto.dk/shop/mini-uv-lampe-16522p.html jeg synes det selv... men hvad synes i?

hvis jeg så går videre med det.... nogen der kender til nogen firmaer der kan stå for det? altså som står for kredit godkendelsen rykkere osv. hvis folk ikke betaler... altså så jeg egentligt ikke har noget med det at gøre og at jeg får pengene med det "samme" fra det firma som så står for at tjene på renterne men også står med alt bøvlet hvis der ikke bliver betalt...

ellers noget jeg burde vide mht. det her?

Mvh.

NIkolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du tilmelder dig Klarna, ville du kunne tilbyde afbetaling, delbetaling samt faktura.

Smart online lektiebog til folkeskoler

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså som en anden skriver så Klarna, det er faktisk dem de bruger i det link du selv har i teksten.

Men jeg har indgået samarbejde med ViaBill (tidligere iBill) som pt har fakturabetaling, men senere vil tilbyde afbetaling.

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg tænker også lidt på to måder... hvorfor ikke sælge hvad som helst på afbetaling da de fleste jo nok overholder deres betalinger, og der måske er en rentefordel?

Men så igen... hvem har ikke 109,- til en dims? De mennesker der ikke har 100 eller 200 kr til en mobildims skulle måske bare lade være at have den, for selvom størstedelen betaler, så skal der nok være en del der ikke gør, så er det, det værd?

Ikke alle ting er uundværlige i livet, men det er mere det signal man sender til kunden. Er man desperat nok til at tilbyde en vare for 100 kr eller under på afbetaling kunne det betyde at shoppen ikke klarer sig særligt godt, da jeg ikke tror at de store virksomheder kunne finde på at gøre dette i denne scala. Ved det ikke... kender ikke indgående nok til det, men personligt tror jeg det er meget unge mennesker uden den store økonomiske ansvarsfølelse, der kunne vælge at købe et produkt til 100kr på afbetaling.

Venligst Sue

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)