Hej Amino.dk |
Hvis du tilmelder dig Klarna, ville du kunne tilbyde afbetaling, delbetaling samt faktura.
Hej Amino.dk |
Hvis du tilmelder dig Klarna, ville du kunne tilbyde afbetaling, delbetaling samt faktura. |
Smart online lektiebog til folkeskoler
Hejsa. Jeg tænker også lidt på to måder... hvorfor ikke sælge hvad som helst på afbetaling da de fleste jo nok overholder deres betalinger, og der måske er en rentefordel? Men så igen... hvem har ikke 109,- til en dims? De mennesker der ikke har 100 eller 200 kr til en mobildims skulle måske bare lade være at have den, for selvom størstedelen betaler, så skal der nok være en del der ikke gør, så er det, det værd? Ikke alle ting er uundværlige i livet, men det er mere det signal man sender til kunden. Er man desperat nok til at tilbyde en vare for 100 kr eller under på afbetaling kunne det betyde at shoppen ikke klarer sig særligt godt, da jeg ikke tror at de store virksomheder kunne finde på at gøre dette i denne scala. Ved det ikke... kender ikke indgående nok til det, men personligt tror jeg det er meget unge mennesker uden den store økonomiske ansvarsfølelse, der kunne vælge at købe et produkt til 100kr på afbetaling. Venligst Sue |