Lige et hurtigt spørgsmål. Jeg har hørt et om et firma der opkøber gammelt IT udstyr, og sælger det videre til Afrika med fin fortjeneste, men kan ikke finde det firma overhoved. De skulle købe alt fra brugte server, pc'er og skærme, og da jeg har mulighed for at skaffe en del gamle projektorer og skærme, ville jeg rigtig gerne have i fat i dem. Er der nogle her inde der kender et ligende firma ?
Jeg har nogle videovægge skærme 46" som er HD ready, alle kunderne vil have 4K opløsning nu, så det er en udgået model nu. Har en del andre blandet af udgået modeller, men det er mere enkle skærme. Nogle af kunder o´har også en gamle blandet projektorer.
Hej Rasmus - slap du af med dine skærme? Vi opkøber brugt hardware i mængder......... send gerne lister på ab@connectit.d
// */
// ]]>
Hej Arne.
Du har svaret et indlæg fra 2013. Andre indlæg, du har svaret i dag, er flere år gamle.
Vær rar at tjekke seneste indlægs alder, inden du poster dine svar.
På forhånd tak.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Var det ikke en idé at gøre det mere tydeligt at det altså er et gammelt indlæg i stedet for?
Når du besvarer et indlæg, der er mere end et vist antal måneder gammelt, kommer der en advarsel om, at indlægget er et gammelt indlæg.
En advarsel, man skal acceptere. Det mener du ikke, er tydeligt nok? :-)
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn