Hej alle Glade og friske Amino brugere
Jeg har nu igen lavet et tilbud som mange var glade for sidst - Lige nu får DU 10% på alt.
det er ikke kun vores startseopakke, men alt.
Så vil du prøve linkbuildingpakke.dk - så grib chancen med det samme.
"Vi stopper tilbudet på de 10% når vores ordre bog er fyldt"
Du kan se koden via "kurv" siden eller her: alt10nu - Husk at skrive koden inden køb via kurv.
Hvis du ønsker et andet tilbud end det vi tilbyder via shoppen så skriv endelig så kigger jeg Gratis på det. Alle råd om on-page SEO kan du få via vores Start SEO pakke !!
Info mm. gives over Pm eller her.
Start Seo pakken tager ca. 3 måneder og koster normalt kun 4250kr - Lige nu spare du 10%
Måske du kunne skrive noget mere omkring hvad man får for 4250 kr.
I seo Start pakken får du som skrevet herunder følgene 12 artikler mm. de backlinks der laves er også små artikler der udgives.. Alt er skrevet manuelt og er unikke tekster mm.
Yderligere er det 4250kr - 10% = 3825 Kr det er med moms.
SEO start pakken tager ca. 3 måneder. i den tid arbejder jeg på din sider, samtidige med at du får analyser over søgeordne hver måned.
Du er meget velkommen til at skrive hvis du mangler flere svar.
Der står jo lidt, hvis man følge linket...omend det ikke er meget:
12 artikler 2 URL'er 1 til 4 * 2 søgeord + 20 backlink Report til On-page SEO Report over de 12 Artikler
Det er mere end bare lige dette.
Som skrevet opover så er artiklerne af x antal ord, unikke mm. osv. alt står på hver produkt mere detaljeret end bare lige dette. Se under backlinks på siden hvis du ønsker mere info om dem.
Ellers skriv gerne så vil jeg forklare alt hvad jeg kan, uden at gentage mig alt for meget, da alt står på siden.