Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afkortning af video-sekvens

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en video-sekvens på 3 minutter. Første halvdel er ok, men jeg ønsker at fjerne anden halvdel. Det virker ikke, som om Movie Maker kan hjælpe. Jeg har fx prøvet, om jeg kunne lægge næste video "hen over anden halvdel", men MM kan vist kun håndtere een video ad gangen. Jeg har også tænkt på at lave en screen recording, så jeg optager første halvdel på en ny video, men er ikke sikker på slutkvaliteten.

Har nogen af jer en ide til, hvordan jeg gør?

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 11:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Poul 

Nu er det lang tid siden jeg arbejdede med dette program, men du skulle kunne højreklikke ude i højre side, hvor dine videoklip er og sætte start punkt og slut punkt på, så kan du efterfølgende indsætte ny videoklip / file og på den måde redigerer dine video.

Du åbner de videofilm du skal bruge og vælger så start punkt, samt slut punkt, på hver videofilm du vil rediger. 

Hvis du jævnligt redigerer video, som du selv laver, så køb Premier element fra  Adobe eller VideoStudio Pro X6 fra Corel, det er faktisk gode program til det du skal bruge dem til.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30

Banko! Det var lige nøjagtig, hvad jeg havde brug for - 5 stjerner til dig!

Jeg højreklikkede videosekvensen i Movie Maker og kunne godt se, at der stod start- og sluttidspunkt, men var usikker på, hvordan det skulle bruges. Men lige nedenunder stod der Opdel! Og det prøvede jeg, så den lange sekvens blev opdelt i 2, og jeg kunne slette anden halvdel, jubii!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)