Jeg har webshoppenwww.myfittingroom.dk som lige har gennemgået nogle store forbedringer på et mere brugervenligt layout samt en helt ny check-out del. Disse ændringer har været positive for webshoppens konverteringsrate. Derudover bliver der brugt meget tid på SEO og adwords, men jeg mangler simpelthen noget traffik på min side. I den forbindelse overvejer jeg noget affiliate marketing. Er der nogle, der har erfaring med det? Shoppen er bygget på en joomla/virtuemart platform, men ved ikke om det er relevant for spørgsmålet :-)
Tak for svar - har lige rettet linket, så det virker :-)
Ja, jeg får trafik fra organiske søgninger, har en som hjælper mig med dette. Men jeg kan helt klart mærke, hvilket brand jeg ligger godt placeret på og omvendt. Tænker bare at nu er min webshop mere eller mindre "i orden", så det kunne være fedt med nogle flere besøgende.
Jeg er sådan set enig i de andres svar. Jeg er sikker på, at du får flere besøgende på din webshop, hvis du promoverer din hjemmeside på mode-blogs og forskellige steder, hvor din målgruppe bevæger sig. Ved at fremstille dig som ekspert på et område og samtidig give direkte link til hvor læseren kan købe det, du promoverer, så burde det kun gå én vej - fremad.