Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler besøgende, tilmeldinger og salg på mit website - gode erfaringer med affiliate marketing søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har webshoppen www.myfittingroom.dk som lige har gennemgået nogle store forbedringer på et mere brugervenligt layout samt en helt ny check-out del. Disse ændringer har været positive for webshoppens konverteringsrate. Derudover bliver der brugt meget tid på SEO og adwords, men jeg mangler simpelthen noget traffik på min side. I den forbindelse overvejer jeg noget affiliate marketing. Er der nogle, der har erfaring med det? Shoppen er bygget på en joomla/virtuemart platform, men ved ikke om det er relevant for spørgsmålet :-)

Tak.

Hilsner fra

Diana

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 09:01

Hej

Diana for du trafik fra organiske søgninger hvordan ligger du placeret på dine vigtige keywords_

og her kommer lige det rigtige link til din side der var en fejl i linket du sendte

http://www.myfittingroom.dk/

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra Helsingør
Tilmeldt 5. Sep 13
Skrevet kl. 09:09

Hej Lars,

Tak for svar - har lige rettet linket, så det virker :-)

Ja, jeg får trafik fra organiske søgninger, har en som hjælper mig med dette. Men jeg kan helt klart mærke, hvilket brand jeg ligger godt placeret på og omvendt. Tænker bare at nu er min webshop mere eller mindre "i orden", så det kunne være fedt med nogle flere besøgende.

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 09:12

Hej

Godt

Men så er vejen frem at foretage linkbuilding mod de brands og longtail relevante søgninger som kan være vigtige for dit site

en god ide var hvis du kunne gæste blogge på relevante blogs

eller selv lave et par blogs hvor du blogger om relevante emner

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:34

Hej Diana

Jeg er sådan set enig i de andres svar. Jeg er sikker på, at du får flere besøgende på din webshop, hvis du promoverer din hjemmeside på mode-blogs og forskellige steder, hvor din målgruppe bevæger sig. Ved at fremstille dig som ekspert på et område og samtidig give direkte link til hvor læseren kan købe det, du promoverer, så burde det kun gå én vej - fremad. 

Fra Helsingør
Tilmeldt 5. Sep 13
Skrevet kl. 09:35

Tak for alle jeres input Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)