Sidder med en ide til noget simpelt produktions planlægning, men har brug for at kende markedet noget bedre.
Som udgangpunkt var tanken egentlig at det bare skulle fungere som en "App" til min nuværende virksomhed, men kunne da godt tænke mig lige at kigge en smule længere
Kender selv til en række større produktions planlægnings programmer, men kunne da godt tænke mig at kigge nærmere hvilke det egentlig er på markedet.
Hvilke værktøjer/programmer kender du til at planlægge i en produktions virksomhed ?
Det lyder ligesom linear programmering med GLPK med et fint frontend, som kan optimere ordrefordelingen på robotterne. Der findes sikkert mange andre specialtilrettede programmer.
VH. HelePlanter.dk
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
I hvilken kategori ville i placere en tråd hvor jeg søger ideer til hvordan noget lign det jeg søger kan programeres - Syntes ikke lige der er en der passer helt præcis.
Altså om folk mener det kan lade sig gøre ved fx en database i fra Microsoft Access, og så bygge en brugerflade oven på - Fx touch venligt.