Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er hemlighed bag stjernerne i SERP?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Say it ApS:
Har du set hvad der sker når man klikker på dit link!!

Anmeldt angrebswebsted!
Dette websted (www.smba.dk) er blevet anmeldt som et angrebswebsted
og er blokeret jævnfør dine sikkerhedsindstillinger.

Der er intet grundlag herfor. 
Vi arbejder med det.
Se  Google Attack Page warning uden nogen logik hos Google

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejler Ottesen:

Det er Søren Riisager, som er hemmeligheden bag.
Han er ekstremt dygtig.

Say it ApS:

Jeg synes at måden Søren Riisager har anvendt reviews på energihjem tangerer til SEO spam da det på ingen måde afspejler forbrugerens bedømmelse af siden

Tak for roserne Ejler - men jeg kan ikke æren tage for dit site i nuværende form, da jeg kan se der er ændre en del siden jeg satte det op for snart 3 år siden og ikke har været indeover siden - vi lavede nogle gode pladceringer den gang og det er da fedt du selv har formået at holde fast i dem

Say it Aps - jeg kan oplyse dig om at jeg ikke har noget med energihjem at gøre og aldrig har haft det

Fra Kolding
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 39
Fra  Say it Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Så må Ejler huske forkert men det er noteret Riisager  - Kunne vi få tråden back on track ? Jeg er nemlig ikke blevet en døjt klogere på det jeg startede med at spørge om 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Say it ApS siger, Keep it on track -!!!

Jeg kan tilføje til tråden, at jeg er af den overbevisning at det er Google der ene og alene bestemmer om stjernerne vises eller ikke, såfremt alle data ellers er korrekt opsat.

Jeg har selv flere sites med agregate-review-stjerner, hvor det ene site er fuldstændig ligegyldigt, og får vist sine stjerner ved søgninger, mens et andet site som der er stor konkurrence på keywords, ikke får vist stjerner. Det gør konkurrenternes stjerner så heller ikke  - så det er jo på en måde fair.....

Disse agregate bør ikke kunne bruges overhovedet i serp, sålænge der kan manipuleres med resultaterne - efter min mening.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 205
Fra  Webjuice.dk Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgelig :)

Uden at gå i detaljen med hvordan du har implementeret det - kan det være fordi du mangler en whitelisting fra Google på rich snippet - den bedste måde at få der er ved at kende en som kender en

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Riisager:
Uden at gå i detaljen med hvordan du har implementeret det - kan det være fordi du mangler en whitelisting fra Googlerich snippet - den bedste måde at få der er ved at kende en som kender en

En god oplysning!

Hvordan det bedst opnås ville jo være en rigtig god oplysning, hvem det helt nøjagtigt er man skal kende osv. men det hører nok til i en PM.

Hvis der er en med hotline til Google-whitelisting, hører jeg da meget gerne mere i en PM.
 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 39
Fra  Say it Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hører også gerne med det behøver ikke være i en PM - det kunne da være fint hvis andre også kunne få noget ud af det Big Smile

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)