Hej Christoffer.
Der er mange steder der kan optimeres. Jeg vil anbefale dig at læse E-pusher. Der er mange pointer du vil kunne bruge i den. Evt. start med light versionen som du kan hente her: http://e-pusher.dk/e-pusher_light/
Og ja produktbilleder er et must. De skal samtidig også være af god kvalitet. Du kan stort set ikke få for mange produktbilleder. Det er som sagt billeder der sælger når du handler online. Er der ikke billeder/dårlige billeder er det nærmest umuligt at få konverteret.
Her er nogle punkter til at optimere dit site lidt:
* Få USP'er i headeren
* Få nyhedsbrev. Hvis de ikke køber noget, skal de i det mindste signe op til dit nyhedsbrev, så du kan "overtale" dem på et senere tidspunkt.
* I søgefeltet vil jeg skrive noget ala "Søg på produkt, vare nr osv."
* Få rettet footeren. Den er ikke særligt pæn og en smule forvirrende.
* Facebook "synes godt om" havde jeg nok flyttet til headeren eller footeren. Det ser mærkeligt ud at den har en så central plads.
*Du har kun et produkt. Så send folk direkte til kassen. De skal jo ikke købe mere?
* I ordreflowet/checkout synes jeg ikke du skal have "Returning costumer" og "Kupon" felterne stående øverst. Lad dem bestille helt enkelt og forvir kunden mindst muligt.
* Derfor skal du også skære alt væk i ordreflowet de skal kun have en ting for øje og det er at afgive deres ordre. Har du stadig din navigation i odreflowet vil kunden blive fristet til at læse "om os", "min konto" osv. og så falder de fra.
Ang. produktbillederne kan jeg måske også være behjælpelig. Jeg har et billedredigeringsfirma, med meget lave priser. Du er velkommen til at skrive til mig eller besøge vores hjemmeside.
Mvh.
Perfectpicture - Billedredigering
Jakob Wolff & Christian Natorp
Tlf. 28409229