Jeg har en HHX plus en finansøkonom uddannelse i baggrunden, og er i gang med HA Almen(Erhvervsøkonomi) Meritforløb på RUC
jeg skal i forbindelse med min bachelorprojekt vælge et emne, og en virksomhed jeg vil samarbejde med, jeg vil gerne skrive fokusere på eksport, da det jo betyder rigtig meget for beskæftigelsen herhjemme, samt det kan åbne nye døre til nye markeder og give virksomheden en eksplosiv vækst.
Så hvis i er en virksomhed:
- Geografisk: Storkøbenhavn - 10+ ansatte - Haft overskud de seneste 2 regnskabsår - Vil begynde med eksport - eller ekspandere til udlandet - Branche underordnet - Vil bruge 2-3 timer om måneden for at mødes om bachelorprojektet
det eneste krav er at i er åbne om jeres forretningsplan/regnskaber og vil bruge den nødvendige tid evt. til dataindsamling i virksomheden, ellers er der ingen direkte omkostninger.
Så kontakt mig gerne på mbd@ruc.dk, så vi kan snakke videre om hvordan vi i fællesskab kan hjælpe jeres virksomhed med at få lavet en plan for eksport og evt. i praksis få eksporteret/ekspanderet jer i udlandet.