Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Isolerings maskine og erfaring fra branchen søges !

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 41
Fra  Jysk Tømrer Team Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er blevet kontaktet af et stort isoleringsfirma der søger partnere i lige mit område. Stick out tongue
Først syntes jeg ideen var rigtig interessant, de lover jo guld og grønne skove, og arbejdet er faktsik meget enkelt og dog spændende.

Så selv om jeg ikke plejer falde for sælgere gik jeg med til et møde..

Men for at komme i gang skal man købe div. udstyr som slanger, tilbehør, pressening med tryk, en hjemmesider mere osv. for 75.000 kr og herefter betale 5500 kr pr måned for leje af trailer og isoleringsmaskine.

Det virker pludseligt lidt dyrt, når jeg ikke rigtig ejer nogle maskiner, men blot lidt slanger og en trailer presseninger. :-)

Jeg tænkte om ikke der var nogle her på Amino der har lidt erfaring med denne branche, kan man finde arbejde til to fuldtids ansatte.
(investeringen skal jo tjenes ind igen, så en eller to opgaver om måneden er for lidt.)

Jeg er samtidig også interesseret i at købe et brugt isolering maskine, med eller uden trailer.. måske endda nyt. hvis nogen skulle ligge inde med sådan noget.

Hvis du er i branchen, så fortæl venligst lidt om din erfaring, jeg er blevet lun på ideen...

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 08:48

Det du har brug for, er at vide lidt om størrelsen på dit kundepotentiale.

Skal du selv skaffe kunderne eller kommer "isoleringsfirmaet" med kunderne, kan de garantere dig en minimumsomsætning ? 

Vi kender ikke dit geografiske område og typen af boliger i dit område, men hulmursisolering er der stadigt efterspørgsel på, selvom den har toppet for mange år siden.

Hvis avancen er ca 5000 kr pr indblæsning så kan du risikere at skulle arbejde gratis det første år, hvis omsætningen ikke er stor.

Hvis du selv skal skaffe kunderne, så skal du ligge yderligere omkostninger i dit regnestykke til markedsføring. Mange af kunderne til hulmursindblæsning kaster måske ikke andet arbejde af sig. så du skal påregne løbende omkostninger til markedsføring.

Så regnestykket står og falder med troen på dit mulige kundepotentiale.

De bedste hilsener

Finn

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 133
Fra  MMASHOP.DK Skrevet kl. 09:25

Prøv at Google lidt, jeg synes umiddelbart der er mange om budet, men ovendt så er det bestemt også noget som bliver kraftigt anbefalet og har stort potentiale.

www.mmashop.dk  Alt til MMA, Karate,Kickboxing,Taekwondo,Judo,BJJ,Jiu Jitsu,Muay Thai, Kosttilskud, Streetwear og trænings udstyr.

Husk at se vores blog - www.mmashop.dk/blog

Vi er skam også på google med nyheder om MMA Udstyr https://plus.google.com/+MMAShopDK

Følg vores RSS Feed: http://www.mmashop.dk/index.php?route=feed/google_product_feed

Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 41
Fra  Jysk Tømrer Team Skrevet kl. 21:13

Tak for jeres svar..

Jeg har allerede googlet på livet løs, men det giver mig ikke rigtig en ide om konceptet holder..

Jeg har dog besluttet at lige deres koncept, er for stor en invistering i ingen ting :-)

Tilmeldt 2. Oct 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:14

hey.

Det vil hurtigt være billigere at købe et anlæg selv nyt eller brugt.

personlig syntes jeg der er skønnere med en stor kassevogn, frem for trailer.

du skal blot beslutte om du kun ønsker at fiber produkter eller eps med grafit som isolere meget bedre.

der findes ikke noget produkt som er perfekt til alt.

der er mange beslutninger inden du kan starte på din første isolering.

hvilken erfaring har du inden for faget.

jeg sidder dagligt som formand i et mellemstort firma i det nordjyske.

pas på med de smarte løsninger, nogen gange er de alt for smarte.

godt grej, gode folk til at udføre det, og husk kavlitet, kvalitet, uden dette kommer du ikke langt.

held og lykke, måske ses vi derude.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)