Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino-tilbud på Bamboo Revolution bambusure !

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kære Amino - nu er mit nyeste projekt søsat!

Jeg har nu endelig fået første sending bæredygtige bambusure fra Sydafrika hjem, og de ligger fint her på spisebordet og gøres så småt klar til at blive lanceret, markedsført og alt det der dertil hører de kommende dage.

Og da alt det med interessen for Online Marketing, eCommerce primært kommer her fra dette fællesskab, har jeg besluttet mig at give alle Aminoer 20 % rabat på alle ordre afgivet på min nye webshop inden på fredag. Brug blot kuponkoden "AMINO20" i indkøbskurven.

Find derfor dit nye (unisex) bambusur med ægte læderrem, single eller wrap around på BambooRevolution.dk (som dette brune single rem?), indtast kuponkoden "AMINO20" i indkøbskurven, og få 20 % rabat på alle bestillinger frem til fredag.

Hav en rigtig god aften!

Mvh Kasper Kammersgaard.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Den første par ordre fra Amino er blevet ekspederet her til morgen - tak for det.

I må meget gerne komme med ris/ros til produktet, hjemmesiden eller hvad der nu kunne falde jer ind.

Kasper.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 133
Fra  MMASHOP.DK Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sgu en meget fed ide... Ros herfra.

www.mmashop.dk  Alt til MMA, Karate,Kickboxing,Taekwondo,Judo,BJJ,Jiu Jitsu,Muay Thai, Kosttilskud, Streetwear og trænings udstyr.

Husk at se vores blog - www.mmashop.dk/blog

Vi er skam også på google med nyheder om MMA Udstyr https://plus.google.com/+MMAShopDK

Følg vores RSS Feed: http://www.mmashop.dk/index.php?route=feed/google_product_feed

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super fed ide.

Nu er jeg selv stor ur fanatiker, og disse ure er sgu ret cool. 

Thumbs up!

Mvh Kristian Matthes

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Urene er flotte, og for en træelsker.... noget helt unikt.

Jeg savner dog en oplysning om urene - hvor store er de?

Diameter på uret, tak :-) Du skriver at de findes i "stor og lille" men så vidt jeg kan se, kan man ikke vælge størrelse.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for de fine ord, MMAGEAR.dk og Twism.

Nu skal det så nævnes, at det _ikke_ er mig der har produceret disse ure. Jeg er blot dansk distributør/forhandler.

Urene er resultatet af et afgangsprojekt på University of Cape Town, og brandet har været i gang siden december 2012. Se mere her: http://www.bamboorevolutionsa.com/

Det har allerede vist stor succes i Sydafrika, og i nogle andre lande hvor det er kommet ud til. Sverige har vidst ret stor succes indtil videre, så jeg er meget spændt på hvad fremtiden vil bringe :)

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fru Hartmann,

Ja det kan du selvfølgelig have ret i! Den havde jeg helt overset.

Det er nu tilføjet under "Yderligere information" under selve produktet.

Til orientering måler urskiven/urkassen: 3,5 cm bredde og 4,5 cm længde.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super fedt produkt, elsker produkter lavet af naturligematerialer som træk/bambus.

Jeg har desværre dårlige erfaringer med træprodukter, som man bruger meget. Har købt iPhonecover i træ som gik i stykker 3 gange (fik et nyt gratis hver gang) og kan derfor være lidt bekymret for dette også, men ved ikke hvordan styrken er.

I hvert fald super fedt, specielt hvis det har en høj styrke :D

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Tak for respons. Jeg er også selv stor tilhænger af anvendelsen af bæredygtige materialer som erstatning for de mere traditionelle. Så et produkt som dette, hvor urkassen er af bambus, er lige i min smag :)

Jeg er ked af at høre, at du har dårlige erfaringer med træprodukter. Er det bambus "træ" covers du har haft, eller "bare" et almindeligt træ cover?

Bambus er jo et ekstremt holdbart og slidstærkt materiale, og både det bambus cover min kæreste har haft på hendes iPhone i snart 3 måneder, og det gør hendes bambus ur også, som også har været anvendt hver dag i samme periode.

Det eneste tegn på brug, er læderremmen som er blevet lidt slidt i kanterne - den rem hun har, er dog fra prøvepartiet fra maj - og remmen er blevet forstærket siden sidst, og er nu mere slidstærkt og resistent.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille opdatering - jeg er blevet spurgt hvorvidt selve uret (urkassen) skifter farve.

Bambus er jo et organisk materiale, og det kan ikke undgås at det med tiden vil tage nogen farve. Al bambus, der er anvendt til urkassen, er carboniseret (varmet op, som giver bedre holdbarhed/styrke og en mørkere glød). På en lysere urkasse ville man hurtigere kunne se, hvis den var blevet beskidt.

Som sagt er bambus et organisk materiale. Det betyder, at hvis du lader dit ur ligge i konstant sollys i længere tid (vi taler dage, uger - måneder) - så kan det ikke undgås at uret vil patinere.

Derudover vil uret helt naturligt også blive "mørkere", der hvor det møder din hud. Sved, snavs og møg vil samle sig på uret: Men det er ikke noget en fugtig klud eller svamp ikke kan klare.

Sidst men ikke mindst - kan uret tåle at blive vådt?

Altså, du skal ikke dykke med det. Det holder det ikke til. Men den anden dag var det styrtende regnvejr, og jeg havde ikke andet end en t-shirt og mit ur på. Uret blev ret vådt, men virker stadig helt fint!

Og! Endnu en ordre igennem Amino - uhh, det går jo strygende det her ;)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)