Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[Et Tip] Sådan får jeg skrevet artikler ned til 10,4 øre per ord inkl. moms!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hejsa,

Jeg har begået en lille video med et tip til hvordan du nemt får skrevet artikler ned til 10,4 øre per ord, inkl. moms. Det svarer til at du for en 500 ords artikel, betaler 52 kr. inkl. moms. Meget billigere får du det ikke. Smile

Se Video

Du kan se videoen og læse det tilhørende indlæg på min nye blog Uvendingen.com, LIGE HER!

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 22:10

Det funger vel kun til splogs?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 12:44
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22

interessant ide..Yes

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 14:56

Idéen er smart. Men som du selv siger, er der en leveringstid på 7 dage. Der er mange, som gerne vil have deres produkter hurtigere end 7 dage. Jeg har ikke selv erfaring med denne form for artikelskrivning, men idéen er smart. Dog skal man være på vagt, da der også er et marked for "dårlige artikler", oversat fra engelsk til dansk.

.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:16

Hej Jean

Jeg har lige et par opfølgende spørgsmål. Håber du vil hjælpe lidt videre nu når du selv har startet denne spændende debat :)

1) Ville man kunne bruge google translate hvis artiklerne ikke skal bruges på affiliate eller adsense sider??

2) Du nævner i din video at desto mere konkret et oplæg man kan lave på iwriter, og desto flere detaljer man kan give - desto bedre er det. Har du et par tips helt konkret? Vil du fx dele de betingelser du selv satte op for artiklen i videoen? 

Ofte så lærer man jo lidt om sådanne kravspecifikationer for hver gang man bestiller et nyt arbejde, men med et par tips fra din side kunne vi andre jo spare lidt lærepenge OG tid.

Hilsen Morten

p.s. glæder mig til at læse dine andre indlæg - jeg har tilmeldt mig via din hjemmeside :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 15:27

Jonathan Hansen:
Jeg har ikke selv erfaring med denne form for artikelskrivning, men idéen er smart. Dog skal man være på vagt, da der også er et marked for "dårlige artikler", oversat fra engelsk til dansk.

Hej Jonathan,

Jeg er helt enig med at man skal være "på vagt", da der er rigtig mange dårlige eng-da oversættere, for at sige det som det er. Derfor anbefaler jeg også kun ham i videoen. Det har taget mig noget tid at støve ham op efter at have prøvet utallige eng-da oversættere, men synes han gør det rimelig godt.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Skrevet kl. 16:26

WideEyes.dk & AAimport.dk:

1) Ville man kunne bruge google translate hvis artiklerne ikke skal bruges på affiliate eller adsense sider??

2) Du nævner i din video at desto mere konkret et oplæg man kan lave på iwriter, og desto flere detaljer man kan give - desto bedre er det. Har du et par tips helt konkret? Vil du fx dele de betingelser du selv satte op for artiklen i videoen? 

Hej Morten,

Du får lige svar på tiltale. Wink

1) Det kommer selvfølgelig an på hvad du skal bruge teksterne til (som ikke er affiliate eller Adsense sider), men generelt vil jeg ikke anbefale at bruge Google Translate. Oversættelserne er simpelthen for dårlige. Så skal du i hvertfald sidde og rette Google Translate oversættelserne igennem, og det bliver ofte noget rod og tager lang tid.

2) Jeps, her har du et par tips eller tre:

• Som sagt, jo mere konkret og detaljeret du laver din artikelbeskrivelse, jo bedre en artikel vil du som oftest få tilbage.
  • Grundlæggende: Det er en god idé som grundlæggende krav, at kræve skribenten skriver i et flydende engelsk og besidder gode grammatik- og staveegenskaber.
  • SEO: Hvis du har ønsker til søgeord i forhold til SEO, så skriv f.eks. at artiklen skal have en keyword procent på 1% og at søgeordet skal findes i overskrift, m.m.
  • Struktur: Skriv også gerne noget om hvordan du ønsker artiklen skal struktureres. F.eks. at artiklen skal deles op i mindre afsnit med underoverskrifter, og at skribenten gerne må bruge punktopdeling (som her) hvis det passer ind, m.m.
  • Indhold: Skriv fra hvilken vinkel artiklen skal skrives. F.eks. en produktanmeldelse eller andet... Og skriv også hvad skribenten skal komme ind på i artiklen. F.eks. skrive om et produkts funktioner, fordele og ulemper, historien bag produktet, hvordan man bruger det, hvad man skal være opmærksom på, m.m.

Hvis du får en artikel tilbage som du ikke er tilfreds med er langt fra det du forventer, så skal du ikke være bleg for at afvise den. Men hvis du kan se skribenten blot mangler noget af det du har skrevet fra beskrivelsen, eller har lavet et par fejl, så bed ham/hende gerne om at omskrive den. Det gør de meget gerne, i forhold til at man blot kasserer artiklen.

P.S. Jeg har lagt kravspecifikationerne op for den nævnte artikel fra videoen, i en kommentar under blogindlægget. Du kan læse dem her!

Og tak for din tilmelding. Smile Der kommer meget snart nyt på bloggen, da jeg laver en case study, hvor jeg med video viser hvordan jeg rimeligt hurtigt laver en simpel, men profitabel affiliate side, ved at gøre alt det man ikke må ifølge Google. Wink

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)