Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån en ung iværksætter 11.000 kr og få 12.000 igen :-)

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:
Læste lige at du får SU. Hvorfor tager du ikke SU-lån? Der får du en rente på 4 procent. 

Jeg vil give Anders ret. Men det er af simple grunde pga. manglende informationer. For mit vedkommende kan det virke en smule misvisende, da der findes andre alternativer, som du (Christian) ikke har gjort brug af. Et eksempel er ovennævnte spørgsmål vedr. SU.

Dog er en afkastningsgrad på 9 forholdsvist plausibelt.
Hvis jeg skulle låne de såkaldte "beskedne" 11.000 kr. ud, skulle jeg have en smule mere information. :-)

M.v.h.

Kevin 

Tilmeldt 20. May 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en mail.

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Så fandt jeg en der var villig til at hjælpe. Tak for svar jer andre :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas Linde:

Hvis banken ikke vil låne ham penge, kan det næsten kun betyde at han allerede har noget gæld. De fleste banker vil gerne give en kassekredit på 20-30 tusinde, næsten ligegyldig hvordan ens økonomi er, hvis man ikke har gæld allerede. 

10 procent afkast på et år er ikke et særlig godt afkast. 

... Vi har brugt flere uger på at få lov at få en kassekredit på 50.000 splittet mellem 3 personer i et i/s - alle uden gæld, så det er bestemt ikke sagen i alle banker! 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Kragh:

Andreas Linde:

Hvis banken ikke vil låne ham penge, kan det næsten kun betyde at han allerede har noget gæld. De fleste banker vil gerne give en kassekredit på 20-30 tusinde, næsten ligegyldig hvordan ens økonomi er, hvis man ikke har gæld allerede. 

10 procent afkast på et år er ikke et særlig godt afkast. 

... Vi har brugt flere uger på at få lov at få en kassekredit på 50.000 splittet mellem 3 personer i et i/s - alle uden gæld, så det er bestemt ikke sagen i alle banker! 

Så må man shoppe bank. Det kan være en fordel at gøre det i den bank, hvor ens forældre også er.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:
Så må man shoppe bank. Det kan være en fordel at gøre det i den bank, hvor ens forældre også er.

Vi har alle tre samme bank privat, og har haft det hele livet - så det burde have været lige til men faktum er at banker overhovedet ikke smider rundt omkring sig med penge som for et par år siden.

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Kragh:

Andreas Linde:
Så må man shoppe bank. Det kan være en fordel at gøre det i den bank, hvor ens forældre også er.

Vi har alle tre samme bank privat, og har haft det hele livet - så det burde have været lige til men faktum er at banker overhovedet ikke smider rundt omkring sig med penge som for et par år siden.

Mærkeligt. Det kan jeg slet ikke genkende. Jeg har fået en rimelig stor kassekredit uden at spørge om det. Måske er det lettere, når man kun er en enkelt person, som kautionere? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det skal jeg ikke kunne sige, og det kom da også rigtig meget bag på os, da 50.000 delt mellem tre personer på ingen måde kan vurderes som en risiko ligemeget hvordan man vender og drejer det Confused.

Måske har du bare en god, og fornuftig bank! Wink

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Nguyen:

Andreas Linde:
Læste lige at du får SU. Hvorfor tager du ikke SU-lån? Der får du en rente på 4 procent. 

Jeg vil give Anders ret. Men det er af simple grunde pga. manglende informationer. For mit vedkommende kan det virke en smule misvisende, da der findes andre alternativer

Hvad er det som er misvisende? Hvem siger at dette skal være den sidste udvej?

Su lån bliver udbetalt i småbeløb hver måned, han mangler jo 11.000 her og nu.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Lad os nu lykønske knægten - vi har brug for de typer der tør ! Go for it !!
Side 2 ud af 4 (31 indlæg)