Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:
Han behøver da ikke købe en bog bare for at få svar på det simple spørgsmål? Jeg vil våge at påstå, at alt hvad bogen indeholder kan findes gratis på nettet.
Nej det er korrekt, men det er nu engang nemmere for ham bare at købe bogen og følge de tips der står deri, for at gøre dandomain shoppen mere søgemaskinevenlig end standard indstillingerne. Måske har jeg misforstået noget, men er dette forum ikke ment som en gratis hjælpende hånd til iværksættere?
Nu er gratis relativt... hvis du mener at alle bør hælde hvert et tip de har ud af ærmet gratis, tror jeg du kigger de forkerte steder, for det er der først og fremmest igen der gør offentligt, men ud over det ville folk jo miste deres levebrød.
MVH Kim
Jeg har fuld forståelse for, at mange personer herinde kan tage penge for deres viden, MEN spørgsmålet lød på, hvilke erfaringer folk havde med DanDomain og SEO, og altså ikke hvordan man bedst muligt får det til at fungerer.
Det er muligt, at ovenstående person har lavet en super guide til DanDomain og SEO, men det er ikke ensbetydende med, at den skal oversælges herinde.
Hvis jeg eks. spurgte, om folks erfaringer med iPhone 5, ville jeg da blive irriteret, hvis alle svarene bestod af links til iPhone-sælgende webshops.
Hvis personen desuden har skrevet en kommerciel bog om DanDomain og SEO, hvordan kan hans skrevne erfaringer med DanDomain og SEO så ses som troværdige? Hvad ville han få ud af at skrive dårlige ting om det? (Personen, som startede indlægget, spurgte efter 'plusser' og 'minusser' ved det omtalte).
Prøv lige undersøge sagerne før du skriver noget :) den der skriver indlægget hvor bogen bliver anbefalet er ikke den samme person der har skrevet bogen ;) det er ligesom jeg en læser af bogen.
Og hvis vi alle følger det du skriver, ja så ville ingen på amino jo få svar på noget, og ingen ville få fyldestgørende svar. alene fordi man ifølge dig ikke må tænke ud over det spørgsmål der er stillet, og tænke, det her ville også være godt for dig at vide, og vil hjælpe dig videre på din vej.
I realiteten betyder det at jeg i dette tilfælde ikke må skrive der er en masse plusser og en masse minusser ved systemet, mange af minusserne kan du afhjælpe ved at købe denne bog som netop peger på det at rette minusserne til plusser.
Som i så mange andre spørgsmål, ville man heller ikke kunne svare uden at afvige lidt fra det oprindelige spørgsmål. både fordi spørgsmålet jo kun dækker det spørger allerede ved i forvejen. Men også fordi der tit sidder nogen som ved mere end spørger og har oplevet mere end spørger, og derfor for at svare fyldestgørende og hjælpende, afviger fra det deciderede spørgsmål.
MVH Kim Tetzlaff
|