Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopsystem og SEO

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil høre om hvad jeres erfaringer er med DanDomain webshop løsning rent SEO arbejde. Er der +/- man skal være opmærksom på hvis man vil til tops på Google ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 23:50
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Du kan sagtens ranke ganske udemærket med en DanDomain webshop. Men som du selv er inde på så er der ting du skal være obs på. Det er der skrevet en hel bog om: http://seo-tuning.seo-lex.dk/ ;-)

Den bør du investere i, sammen med SEO-LEX hvis du selv vil rode med SEO i en DanDomain webshop.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DanDomain er ved at komme efter det, set i forhold til før i tiden. Men for en tekniknørd som jeg, der har jeg længe efterspurgt en mulighed for selv at lave hele layoutet, med css, html, loops mm. sådan at jeg kan definere ting ned til mindste detalje, og dermed også gøre den 100% søgemaskinevenlig.

For ja de er kommet efter det, men problemet er at det alt for tit tager flere måneder og nogen gange år, før de får rettet ind. hvilket ikke ligefrem er så søgemaskinevenligt.

Men det er et fint nok system, og man kan sagtens opnå gode placeringer med det system, men der mangler lige de sidste ting efter min mening. men ud over det kan du med fordel se på den anbefalede bog.

MVH Kim Tetzlaff

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 22:36

DanDomain fungere rigtigt godt SEO mæssigt. Jeg har tons af erfaring med DanDomain og gode placeringer :-)

Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 22:40

Lars Skjoldby:

Du kan sagtens ranke ganske udemærket med en DanDomain webshop. Men som du selv er inde på så er der ting du skal være obs på. Det er der skrevet en hel bog om: http://seo-tuning.seo-lex.dk/ ;-)

Den bør du investere i, sammen med SEO-LEX hvis du selv vil rode med SEO i en DanDomain webshop.

Han behøver da ikke købe en bog bare for at få svar på det simple spørgsmål?
Jeg vil våge at påstå, at alt hvad bogen indeholder kan findes gratis på nettet

Måske har jeg misforstået noget, men er dette forum ikke ment som en gratis hjælpende hånd til iværksættere?

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:54

Frederik B:
Jeg vil våge at påstå, at alt hvad bogen indeholder kan findes gratis på nettet. 
Nej det er korrekt, men det er nu engang nemmere for ham bare at købe bogen og følge de tips der står deri, for at gøre dandomain shoppen mere søgemaskinevenlig end standard indstillingerne.
Frederik B:
Måske har jeg misforstået noget, men er dette forum ikke ment som en gratis hjælpende hånd til iværksættere?
Nu er gratis relativt... hvis du mener at alle bør hælde hvert et tip de har ud af ærmet gratis, tror jeg du kigger de forkerte steder, for det er der først og fremmest igen der gør offentligt, men ud over det ville folk jo miste deres levebrød.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 96
Fra  iPhoneProdukt Skrevet kl. 23:12

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:

Frederik B:
Jeg vil våge at påstå, at alt hvad bogen indeholder kan findes gratis på nettet. 
Nej det er korrekt, men det er nu engang nemmere for ham bare at købe bogen og følge de tips der står deri, for at gøre dandomain shoppen mere søgemaskinevenlig end standard indstillingerne.
Frederik B:
Nu er gratis relativt... hvis du mener at alle bør hælde hvert et tip de har ud af ærmet gratis, tror jeg du kigger de forkerte steder, for det er der først og fremmest igen der gør offentligt, men ud over det ville folk jo miste deres levebrød.

MVH Kim

Jeg har fuld forståelse for, at mange personer herinde kan tage penge for deres viden, MEN spørgsmålet lød på, hvilke erfaringer folk havde med DanDomain og SEO, og altså ikke hvordan man bedst muligt får det til at fungerer.

Det er muligt, at ovenstående person har lavet en super guide til DanDomain og SEO, men det er ikke ensbetydende med, at den skal oversælges herinde. 

Hvis jeg eks. spurgte, om folks erfaringer med iPhone 5, ville jeg da blive irriteret, hvis alle svarene bestod af links til iPhone-sælgende webshops.

Hvis personen desuden har skrevet en kommerciel bog om DanDomain og SEO, hvordan kan hans skrevne erfaringer med DanDomain og SEO så ses som troværdige? Hvad ville han få ud af at skrive dårlige ting om det? (Personen, som startede indlægget, spurgte efter 'plusser' og 'minusser' ved det omtalte).

Billigt Apple Tilbehør til alle versioner af Apples mange produkter.

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 23:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frederik B:

Først og fremmest synes jeg nok det er en gratis hjælpende hånd at anbefale en bog hvor i der står alt hvad han skal vide om SEO til DanDomain shops. Svaret er på spørgsmålet er ikke simpelt som du antyder.

Det står dig også frit for hvad du vil påstå, men det lader ikke til du har læst bogen. For hvis du havde, så ville du også vide at Thomas Rosenstand kæder SEO sammen med dette specifikke system og giver dermed en nøgle. En nøgle du IKKE kan finde på nettet.

Selv hvis Nord er skrap til SEO kan han bruge oceaner af tid på at prøve sig frem. Men hvorfor dog det når han kan hoppe over hvor gærdet er lavest og købe facitlisten?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Frederik B:

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:

Frederik B:
Frederik B:

MVH Kim

Jeg har fuld forståelse for, at mange personer herinde kan tage penge for deres viden, MEN spørgsmålet lød på, hvilke erfaringer folk havde med DanDomain og SEO, og altså ikke hvordan man bedst muligt får det til at fungerer.

Det er muligt, at ovenstående person har lavet en super guide til DanDomain og SEO, men det er ikke ensbetydende med, at den skal oversælges herinde. 

Hvis jeg eks. spurgte, om folks erfaringer med iPhone 5, ville jeg da blive irriteret, hvis alle svarene bestod af links til iPhone-sælgende webshops.

Hvis personen desuden har skrevet en kommerciel bog om DanDomain og SEO, hvordan kan hans skrevne erfaringer med DanDomain og SEO så ses som troværdige? Hvad ville han få ud af at skrive dårlige ting om det? (Personen, som startede indlægget, spurgte efter 'plusser' og 'minusser' ved det omtalte).

Prøv lige undersøge sagerne før du skriver noget :) den der skriver indlægget hvor bogen bliver anbefalet er ikke den samme person der har skrevet bogen ;) det er ligesom jeg en læser af bogen.

Og hvis vi alle følger det du skriver, ja så ville ingen på amino jo få svar på noget, og ingen ville få fyldestgørende svar. alene fordi man ifølge dig ikke må tænke ud over det spørgsmål der er stillet, og tænke, det her ville også være godt for dig at vide, og vil hjælpe dig videre på din vej.

I realiteten betyder det at jeg i dette tilfælde ikke må skrive der er en masse plusser og en masse minusser ved systemet, mange af minusserne kan du afhjælpe ved at købe denne bog som netop peger på det at rette minusserne til plusser.

Som i så mange andre spørgsmål, ville man heller ikke kunne svare uden at afvige lidt fra det oprindelige spørgsmål. både fordi spørgsmålet jo kun dækker det spørger allerede ved i forvejen. Men også fordi der tit sidder nogen som ved mere end spørger og har oplevet mere end spørger, og derfor for at svare fyldestgørende og hjælpende, afviger fra det deciderede spørgsmål.

MVH Kim Tetzlaff

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)