Jeg står overfor en "modernisering" af en eksisterende webshop med erp-integration.
Hvad skal det koste at kode et ny responsive design op på en eksisterende magento webshop med ERP-løsning når alle PSD-filer er lavet og der kun er tale om kodning.
Hvis nogen har erfaring på dette punkt hører jeg gerne om tips, tricks, must do og NOT to do.
Det kan man ikke svare på ud fra det du skriver. Det afhænger af hvor komplekst dit design/website er og hvor mange forskellige sidetyper der skal laves (og hvem du vil have til at lave det).
Hvis det kun er designet der skal ændres, har det ingen betydning at du har en ERP integration.
Hvis siden skal moderniseres og derfor have responsive webdesign layout, så vil jeg sige at det nok bedst kan betale sig at købe en sitetemplate hos fx. Themeforest.net og få en programmør til at sætte det op med det eksisterende indhold.
Vej Jens
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Hvis siden skal moderniseres og derfor have responsive webdesign layout, så vil jeg sige at det nok bedst kan betale sig at købe en sitetemplate hos fx. Themeforest.net og få en programmør til at sætte det op med det eksisterende indhold.
Hvad der bedst kan betale sig afhænger vel af formålet. Hvis man er ligeglad med at designet bliver noget helt andet, ja, så kan det bedst betale sig at købe en ny template. Men hvis det skal være det samme grafiske udtryk, giver det ikke nogen mening at købe en helt anden template og sætte op...
Eftersom der er snak om at det er PSD filer der skal laves om til kode, så går jeg ud fra at designet alligevel er nyt. Så jeg mener stadigvæk at det bedst kan betale sig at købe en template. Der er måske ikke engang tænkt responsiveness ind i det design der er lavet i PSD format. Hvordan det skal se ud på mobil, tablet og pc?
Det må trådstarter hellere svare på.
Vh Jens
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Eftersom der er snak om at det er PSD filer der skal laves om til kode, så går jeg ud fra at designet alligevel er nyt. Så jeg mener stadigvæk at det bedst kan betale sig at købe en template. Der er måske ikke engang tænkt responsiveness ind i det design der er lavet i PSD format. Hvordan det skal se ud på mobil, tablet og pc?
Det må trådstarter hellere svare på.
Vh Jens
Kunne vel være, at trådstarter ville have det template som der er i PSD'en og det simpelthen ikke eksistere allerede
Du kan self, også købe en Mercedes, fordi den har automat gear allerede, istedet for at få automat gear i den Skoda man nu gerne vil have.
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Ja det er jo bare meget mere besværligt. Jeg ville nu mere sammenligne det sådan: Trådstarter har fået designet en personbil og nu vil han gerne have den produceret, så den ligner en limousine. Det er besværligt fordi der ikke er plads i designet til bare lige at strække siderne på bilen og sætte nye karrosseridele på!?
Den første regel om RWD er at man planlægger layout til alle medier fra start. Det er jo ikke sikkert at trådstarter har fået det gjort sådan.
Vh Jens
Ja det er jo bare meget mere besværligt. Jeg ville nu mere sammenligne det sådan: Trådstarter har fået designet en personbil og nu vil han gerne have den produceret, så den ligner en limousine. Det er besværligt fordi der ikke er plads i designet til bare lige at strække siderne på bilen og sætte nye karrosseridele på!?
Den første regel om RWD er at man planlægger layout til alle medier fra start. Det er jo ikke sikkert at trådstarter har fået det gjort sådan.
Vh Jens
Assumptions :)
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.