Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken en skal jeg lease peugeot expert eller vw trasnporter

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 13
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et super godt spørgsmål du stiller... Spørgsmålet vil i de rette hænder være mia værd!

Jeg kender til håndværkere der ikke har haft andet end bøvl med deres varevogn, andre har ALDRIG oplevet, andet end en bil der bare starter og køre dag efter dag og vi snakker samme mærke og model.

Personligt er jeg til VW Transporter, de er dog meget mangelfulde i udstyr.

Udfra hvad jeg har set i forbindelse med mit eget googleri omkring leasing, så kan man tilvælge service med ALLE omkostninger i forbindelse med leasing, service, vinterdæk, rep osv... Men alt har sin pris.

Tror ikke du kan finde en 100% løsning der holder, med mindre du (bare) lejer en bil, hvis du intet skal betale for udover lejen. Men det er jo også noget dyre end leasing og købe.

www.chrisabyg.dk 

Chrisa Byg din tømrer til erhverv og privat

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 22:37

Et firma køber diesel af en grund, det er billigere i brændstof, de er ligeglade med om den går i stykker efter 1-2-3 år, der er garanti på den, de er da ligeglade med om den køre korte ture og det er helt forkert set med tekniske øjne.

En diesel bil er også dyre i indkøb og grønafgift, derfor kan det slet ikke betale sig at købe en hvis du køre mindre end 25.000 km årligt.

Du skal ikke handle bil efter hvad andre gør, de ved ikke bedre....desværre.

Tag et kig på de bilmærkers hjemmeside du er interesseret i, der kan du tit "bygge" din bil fra bunden af og der kommer motorvalg ind og der kan du vælge benzin eller diesel.

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 22:41

hejsa

det vil jeg prøve at kigge efter, men den skulle jo gerne holde mere end 3 år, man skulle jo tro, at alle efterligner kineserne med jo kortere tid det holder jo bedre, hold kæft hvor jeg syntes alting er ved at være i dårlig kvalitet

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 13
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:46

e-bil.dk:
Et firma køber diesel af en grund, det er billigere i brændstof, de er ligeglade med om den går i stykker efter 1-2-3 år, der er garanti på den, de er da ligeglade med om den køre korte ture og det er helt forkert set med tekniske øjne.

Lidt af et udsagn... Som håndværker der er afhængig af sin bil, er du bevidst om hvad det koster en "mester" hvad en svend bruger af timer på at aflevere bil, omlæsse værktøj og materialer hvis han har en "mandagsbil? Garanti dækker IKKE dit drifttab, når du køber eller leaser en bil på standard vilkår. Garanti og reklamationsret er 2 år for de mest alm bilfabrikanter.

www.chrisabyg.dk 

Chrisa Byg din tømrer til erhverv og privat

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:41

Er selv håndværker, og har en Peugeot Expert der er 7 år gammel og har kørt indtil nu ca. 375.000 km.

Jeg har og er glad for den, og har ikke indtil nu haft problemer med den.

Kender også VW Transporter, synes dog den har mindre kørekomfort end Experten.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 07:34

Det er ikke så meget om motoren har kørt 150 eller 250k du skal tænke over hvis diesel - generelt kan de fleste diesel biler sagtens holde til 350-600k km hvis de plejes.

Jeg har lige skrottet en Peugeut Partner fra 1999 med 450k km.

Det var sgutte motoren det var galt med, det var alle de der skøre politikere der har besluttet at vi skal smide salt i stedet for sand på vejene der havde slidt denne bil op...

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 08:45

hejsa

hælder også til en Peugeot Expert har kig på en fra 08 gået 116.000 km og den har jo ca kørt 25000 om året lange ture,

men det er sku svært idag, især det med diesel at de ikke kan holde til korte ture, og mange håndværker køre mange korte ture i den lokale by, min er som bil nr. 2 og skal primært køre lange ture, men også korte

thomas

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)