Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har lige lanceret ny kunstbutik på nettet - feedback ønskes :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Shenzhen
Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 6
Fra  SCHOW KARLSEN ART Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

For lidt over en uges tid siden lancerede Peter og jeg www.schowkarlsen.dk. Vi sælger oliemalerier af enhver slags, og er startet med en dansk hjemmeside.

Den er absolut ikke perfekt endnu, så vi vi ville være meget glade for noget feed-back fra alle jer kloge og erfarne folk herinde på Amino. Interessante feed-back områder lige nu kunne måske være, hvordan vi præsenterer vores produkt og salgsargumenter på siden. Eg. Er det tydeligt og brugervenligt nok? Hvor kunne vi lave forbedringer mht. at give kunder en mere informativ shopping-oplevelse? Hvad synes I om flowet på købet af et produkt til man ender i indkøbskurven? Osv... 

Håber at høre fra jer og mange tak for opmærksomheden!

Mvh Bjørn

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 22:24

Jeg er ikke helt sikker på at det er lovligt at I tager billeder fra kendte kunster også laver en kopi, jeg kan se at I bla laver kopier af billeder fra mit job, og jeg ved at vi aldrig vil give tilladelse til dette, da vi gør alt for at beskytte vores billeder

Fra Shenzhen
Tilmeldt 1. Sep 13
Fra  SCHOW KARLSEN ART Skrevet kl. 04:36

Hej Jesper. Tak for dit svar! Det er fuldt lovligt, hvis kunstneren er død for 70 år siden (vi tilbyder altså ingen reproduktioner, der originalt blev malet efter 1943). Vi henviser desuden til lovgivningen på hjemmesiden under 'Info/Ophavsret', men det kan da godt være vi skal gøre det lidt tydeligere :) Det vil vi overveje!

Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 37
Fra  Dansk Handels Consult Skrevet kl. 06:49

Spændende hjemmeside. Held og lykke med den. 

Der er rigtig meget kunst :-) og der er rigtig meget at vælge mellem. Jeg kender ikke til kunst og stilarter, end sige mange af de kunstere i viser. Så det kræver tid at løbe det hele igennem.  Når jeg så fandt et billede jeg stilmæssigt kunne lide, så ville det være rart, hvis jeg via kunsterens navn (under billedet), kunne vælge at se flere af hans værker. Så slap jeg for at gå i menuen og vælge ham ad den vej.     

Fra Shenzhen
Tilmeldt 1. Sep 13
Fra  SCHOW KARLSEN ART Skrevet kl. 17:36

Ja, tingen som du nævner er faktisk noget jeg allerede har sat mig for skal laves, så det kommer helt sikkert på et tidspunkt! Jeg er ikke selv programmør, så vi har et softwarefirma til at lave det for os. Dvs. jeg skal betale lidt hver gang der skal laves noget. Lige nu bliver man altså nødt til at gå ind maleriet, og så kan man trykke på kunstnerens navn inde på selve produktsiden. Men godt på med noget bekræftelse på, at det faktisk ville være en god idé, så tak for dit input :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)