Hej all, Jeg har en god internet ide (synes jeg). Problemet er bare, at jeg ikke har de rette kompetencer til at lave siden selv. Jeg leder efter en samarbejdspartner der har styr på alt det tekniske omkring opbygningen af siden. selv har jeg en klar ide om hvordan den skal se ud og hvilke funktioner den skal indeholde. Siden skal fungere som en database hvor brugerne kan finde den information de ønsker, mere om siden kan jeg fortælle dig privat :) tanken er at tjene penge på annoncer, men også at brugerne kan købe fra siden på sigt. Hvis du/i er interesserede i et samarbejde så kan jeg kontaktes på mail Claushelgesen@live.dk eller skriv i denne tråd. Hvis der er nogle spørgsmål som i kunne have, vil jeg meget gerne svare på dem så godt jeg kan. Venlig hilsen Claus
|
Undskylder hvis mit svar lyder hårdt.. Nu kender jeg hverken dig eller din ide endnu.
I følge min erfaring er ni ud af ti gode ideer relateret til IT, udtænkt af folk der ikke ved så meget om IT, sjælendt særligt gode når det kommer til stykket.
Typisk er de enten ikke teknisk mulige, ikke relevante, eller så komplekse at Google endnu ikke har knækket den endnu.
Mit råd vil derfor være at du starter med at verificere om din ide overhovedet kan lade sig gøre, om der er et marked for den samt om det er en overkommelig opgave til et startup.
Jeg giver gerne den feedback jeg kan, enten her eller i en pm :)