Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg ved min Paypal konto, når den er blevet begrænset?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jeg har fået min paypal konto begrænset, hvad kan jeg gøre, der ligger mange penge der inde og jeg kan ikke få dem ud da jeg kun er 13, er der noget jeg kan gøre for at få dem ud, har prøvet at ringe uden held..

Skal bruge en løsning, der ligger Rigtig mange penge der inde..

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, det er der ikke. Mener du skal vente 130 dage. Iøvrigt skal du være 18 for at have en Paypal, så mener endda de må beholde de penge du har liggende, er dog ikke helt sikker.

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Osama,

Der er vist en fra Paypal herinde på Amino. Jeg kan dog ikke huske, hvad han hedder. Måske er der en anden amino der kan huske det?

Når du får navnet, kan det være han kan hjælpe? :)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jesper Larsen:

Hej Osama,

Der er vist en fra Paypal herinde på Amino. Jeg kan dog ikke huske, hvad han hedder. Måske er der en anden amino der kan huske det?

Når du får navnet, kan det være han kan hjælpe? :)

Han hedder Sami Hadell - og vil ikke bruge tid på at hjælpe på Amino mere, fordi han blev svinet godt til da han prøvede sidst, så i skal nok ikke regne med at høre fra ham.

@Osama,

Paypal begrænser konti, grundet af mængden af penge man har, og ud fra hvor meget information man har givet om sig selv (verificering). De gør det egentligt af sikkerhedsmæssige og lovmæssige grunde.

Det er et krav, at alt der bliver kørt ind på Paypal selvfølgelig skal betales skat af, og hvis du ikke har opgivet information om sig selv (Via en kopi af pas) - så begrænser de oftest ens konto.

Hvad du kan gøre, er at oplyse dit pas, dette vil normalt frigive pengene, men da du er under 18, og allerede her bryder deres regler (Hvis ikke kontoen står i deres fulde navn), så har de med god grund til at suspendere kontoen, og endda slette den - da det er i strid mod deres betingelser.

Ved godt det er sur røv, men folk burde dælme læse hvad de tilmelder sig - og egentligt følge reglerne, så ville man ikke stå med disse problemer efterfølgende.

Men jeg håber da, at de vil åbne op for dine penge Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)