Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler Cvr - 13 år, HVAD SKAL JEG GØRE?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Venner

Jeg startede min dealsite, igår ved 16 tiden - www.nicedeal.dk - Og den har allerede omsat for godt 5000 kroner, og det går kun op ad, og jeg er kun 13 år og tror vidst jeg mangler et cvr når den rammer 50 k - Hvad skal jeg gøre, når jeg kun er 13 år?

Mvh

Fra Haderslev
Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Express-sites Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om du har en enmandsvirksomhed som hvis jeg husker rigtigt, ikke kræver CVR.


Du skal dog momsregistreres når du rammer 50k i omsætning, hvilket kræver et CVR nummer.

Jeg synes du skal spørge dine forældre om de kan lave et CVR nummer i deres navn og så overtager du det når du bliver myndig.

Det er dog bare min ide hvis der er andre aminoer som ved det, vær så venlig at rette på mig :)

Freelance Web Design. www.express-sites.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan godt få registreret dig som enkeltmandsvirksomhed inden du er 18 år, men dette kan tage rigtig lang tid, og så er det ingengang sikkert at du få et Cvr. Min råd er, at du spørger en af dine forældre, om de ikke kan få et Cvr, som du så overtager, når du bliver 18 år. Dette er klart det nemmeste.

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det er pisse godt gået, at du allerede har omsat for 5.000 kr! respekt for det!

Jeg kiggede lige lidt på din side, og fandt en del stavefejl.. Hvis du får rettet dem, så har du en endnu bedre side, end den er nu.

Mvh Tobias.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Emil Kristensen:
Min råd er, at du spørger en af dine forældre, om de ikke kan få et Cvr, som du så overtager, når du bliver 18 år. Dette er klart det nemmeste
ja - men vær klar over, at det  i mange tilfælde skaber problemer. Dels er det far der enten skal beskattes af overskuddet med sin skatteprocent - eller skal være arbejdsgiver og betale løn til sønnike, dels så vil selskabet forhåbentligt udvikle sig positivt de næste 5 år til trådstarter er 18 og så vil der være en tosset skatteproblematik at håndtere når virksomheden skal overgå til sønnen + nyt CVR nummer osv - så jeg ville nok først trods alt søge dispensation - hvis forældrene er villige til selv at drive virksomheden for sønnen kan de jo lige så godt stå fuldt inde for den og garantere for sønnen i forhold til statsamts tilladelsen og bank og hvad ved jeg

se evt DISPENSATION FOR AT STIFTE SOM UMYNDIG det ville være langt at foretrække hvis det kan opnås

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Som 13-aarig er dispensation ikke en mulighed.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Osama:
Jeg startede min dealsite, igår ved 16 tiden - www.nicedeal.dk - Og den har allerede omsat for godt 5000 kroner,

Off Topic: Men forstår jeg korrekt at med de 2 produkter du har på sitet er der allerede omsat for 5000 DKK - ? Bekræft lige.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

6 Tusind kroner, og vi snakker kun om blackmasken. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:
Som 13-aarig er dispensation ikke en mulighed.
sorry - hvad er undergrænsen - 15?

Hvad gør en 13 årig hvis han omsætter langt over 50 t på 12 mdr - er det bare no-go - eller skal han ha en af forældrene til at stifte virksomhed?

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Osama:
6 Tusind kroner, og vi snakker kun om blackmasken. 
Stærkt - imidlertid ser det ud som om salget er gået i stå de sidste 2 timer er der ikke solgt nogen. :-( Hvor mange startede du med -?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)