|
Hvad var løsningen? |
Tjaee, ved det egentlig ikke helt..
Startede forfra og smed wp + database op fra ny, nu virker det.. :)
så har som sådan ikke fundet løsningen på problemet, bare startet forfra for at komme uden om det :)
Debat
|
Tjaee, ved det egentlig ikke helt.. Startede forfra og smed wp + database op fra ny, nu virker det.. :) så har som sådan ikke fundet løsningen på problemet, bare startet forfra for at komme uden om det :) |
Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company
|
her lige et nyt problem jeg håber der er en der kan hjælpe med, jeg skal have fjernet "n category Uncategorized on August 31, 2013 No comments | Edit" antager jeg skal ind i theloop.php og fjerne lidt? men ved ikke helt for når jeg fjerner teksten: " //Post meta (comments, date, categories)" fejler siden her er hele theloop.php<?php global $post, $query_string, $SMTheme; query_posts($query_string); if (have_posts()) : if (!isset($_GET['ajaxpage'])) {?> <div class='articles'> <?php } while (have_posts()) : the_post(); ?> <div class='one-post'> <div id="post-<?php the_ID(); ?>" <?php post_class("post-caption"); ?>> <?php //Title if (!is_single()&&!is_page()) { ?> <h2><a href="<?php the_permalink(); ?>" title="<?php printf( $SMTheme->_( 'permalink' ), the_title_attribute( 'echo=0' ) ); ?>" class='post_ttl'><?php the_title(); ?></a></h2> <?php } else { ?> <h1><?php the_title(); ?></h1> <?php } //Post meta (comments, date, categories) if (!is_page()) {?><p class='post-meta'> In category <?php the_category(', '); if(comments_open( get_the_ID() )) { ?> on <span class='post-date'><?php echo get_the_date(); ?></span> <span class='post-comments'><?php comments_popup_link( $SMTheme->_( 'noresponses' ), $SMTheme->_( 'oneresponse' ), $SMTheme->_( 'multiresponse' ) ); ?></span> <?php } edit_post_link( $SMTheme->_( 'edit' ), ' | <span class="edit-link">', '</span>' ); ?> </p><?php } ?> </div> <div class='post-body'> <?php // Post featured image if(has_post_thumbnail()) { if (!is_single()){ ?><a href="<?php the_permalink(); ?>" title="<?php printf( $SMTheme->_( 'permalink' ), the_title_attribute( 'echo=0' ) ); ?>"> <?php } the_post_thumbnail( array($SMTheme->get( 'layout', 'imgwidth' ), $SMTheme->get( 'layout', 'imgheight' )), array("class" => $SMTheme->get( 'layout','imgpos' ) . " featured_image") ); if (!is_single()){ ?></a><?php } } ?> <?php //Post content if (!is_single()&&!is_page()) { smtheme_excerpt('echo=1'); ?><a href='<?php the_permalink(); ?>' class='readmore'><?php echo $SMTheme->_( 'readmore' ); ?></a><?php } else { the_content(''); } wp_link_pages(); ?> </div> </div> <?php endwhile; ?> <?php if (!isset($_GET['ajaxpage'])) {?></div><?php } ?> <?php endif; ?> |
Cocktailcatering og bartenderudlejning i højeste kvalitet - www.thecocktailcompany.dk
lej en bartender hos The Cocktail Company
|
Hvad vil du opnå vil at fjerne det nævnte? Forstår ikke helt hvad du vil frem til :) |
|
Hej Lasse, Smid mig en pb så skulle jeg kunne hjælpe dig :-) Dbh. Simon |