Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virtuelle firmaadresser

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Koudahl:
- jeg argumenterer ikke for at en postkasse er nok i Danmark.

Bemærkningen er alene en spådom om at vi er inde i en langsom udvikling, hvor vi på sigt kan ende med tyske tilstande også på dette område.
helt ok - kan sagtens være - men idag skal man ha andet en kun en virtuel adresse i ordet virtuels egentlige betydning - man skal ha en fysisk adresse så

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 23:17

Det var ikke for at være mistroisk, jeg er bare i tvivl om, hvad man må, og hvad man ikke må.

Find mere om mig på Linkedin 

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 00:02

Du må gerne bruge Brink. Fordelen er fx at du kan spare husleje og benytte mødelokale (hvor du kan betaler pr gang du bruger det) - og at dit firma får en "repræsentativ" adresse... Du kan også leje mindre møblerede kontorer hos dem. Så... det er snedigt nok hvis du vil have mødefacilitet osv - og/eller hvis du af en eller mange årsager ikke vil have firmaadresse fx på din hjemmeadresse... Det kan dog godt gå hen og blive dyrt hvis du har mange møder - eller hvis du skal have et fast kontor med plads til lidt ansatte...

/Kristian

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 09:25

Smart/snedigt ja :-). Jeg bor et sted, hvor jeg fx ikke må have firmaadresse, så jeg skal ud og finde en firmaadresse, hvis jeg vil oprette firma. Dog er det jeg ville lave, ikke noget jeg behøver et kontor ude i byen til at lave. Så jeg synes den er lidt kringlet. Jeg ville ikke bryde mig om, at have en virtuel adresse. Jeg synes ikke, det helt er at have rent mel i posen. Det kan også sagtens være, jeg bare er for gammeldagsBig Smile

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 09:48
Der helt rent mel i den pose. Lissom at du godt må havve en C/O adresse for dit firma hos et andet som den officielle adresse (hvis der fx ikke er et skilt på døren).

Urent mel kommer kun når man taler om hvad firmaet skal lave... :)

/Kristian
Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 09:54

Ja, måske man skulle overveje Smile.

Kristian Mogensen:
Urent mel kommer kun når man taler om hvad firmaet skal lave... :)
Her skal man passe på, hvilke udtalelser man kommer medYes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:06

@ Linda, Tror du at poelsevognen paa Raadhuspladsen har firmaadresse der? Hvor mange kunder tror du bekymrer sig om hvor han er registreret?

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 10:08

Henrik Koudahl:
@ Linda, Tror du at poelsevognen paa Raadhuspladsen har firmaadresse der? Hvor mange kunder tror du bekymrer sig om hvor han er registreret?

Det er ikke kundernes bekymringer, der bekymrer mig. Mere skattefars :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:24

SKAT er ikke noget problem. Det er derfor at du kan registrere eksempelvis adresse hvor regnskab opbevares, forretningssteder, postadresse mv.

Son naevnt er virtuelle kontorer omfattet af reglerne om hvidvaskning. Det er stramme regler som netop skal sikre at man kender id paa dem der benytter virtuel kontor.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 10:42

Linda, du må ikke sætte så mange barrierer op for dig selv. Du når at bekymre dig selv ihjel inden du får startet din virksomhed :)

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)