Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virtuelle firmaadresser

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)
Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Har dit firma sådan en?

Kan du anbefale et sted, at få en sådanne? 

Hvilke fordele/ulemper er der?

Med venlig hilsen

Linda Lene Larsen

Find mere om mig på Linkedin 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:02

Nu ved jeg ikke hvad formålet er, men er det som eneste adresse så går den ikke. Selskabsloven foreskriver at det skal være en fysisk adresse. Efter ændringer i 1996 og 2004 hvor kravene blev ændret så ledelse og bestyrelse kan ha bopæl i udlandet, er der ikke krav om at selskabets hjemstavnsadresse skal være hos ledelsen MEN - det SKAL være en fysisk adresse og f.eks. skat skal kunne træffe en repræsentant for ledelsen - ex en advokat. Helt virtuel som hjemstavnsadresse/firma adresse går derfor ikke, men du kan måske ved at beskrive dit formål få et mere præcist svar til kombination af fysisk adresse og evt ekstra virtuel - ligesom posten jo godt må gå til en postboks - men undgå fysisk adresse kan du som nævnt ikke

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 19:07

Jeg kan huske en udsendelse, hvor firmaer havde adresser, som de, når det kom til stykket, slet ikke opholdt sig på, fordi de ikke ville have 'uventet besøg'. Hvorfor de ikke ville have besøg, må vel være fordi, de ikke var reelle firmaer!? 

Så Googlede jeg virtuelle adresser - og hold da op, der kommer mange hjemmesider frem. Hvem bruger virtuelle adresser, siden der er så stor efterspørgsel?

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 19:19

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 19:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man kan vel godt have et reelt firma og ikke ønske at få besøgende?

Jeg er selvstændig vognmand og har min firmaadresse på min privatadresse. Ligesom jeg har en webshop, som også er registreret på min privatadresse. Men jeg ønsker ikke at få nogen kunder rendende her i nogen af forretningerne.

Men jeg synes dog selv, at begge mine virksomheder er ganske reelle.

Jeg ville dog gerne, at jeg kunne have en virtuel adresse, da jeg skal oplyse det på webshoppens side.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23

Linda Lene Larsen:
Hvem bruger virtuelle adresser, siden der er så stor efterspørgsel?

Jamen listen over årsager til at anvende virtuelle adresser kan være uendelige stor. Eksempelvis folk, der ikke officielt må drive virksomhed på deres hjemmeadresse, folk der gerne vil have hjemsted/adresse på en måske for dem attraktiv adresse, folk, der gerne vil have adresse et som sted som er  kendt af udlandet, folk der ikke gider have gæster rendende i tide og utide, folk der måske lever af at være på vejen og vil have en adfresse, hvor evt. kunder bliver modtaget i en reception mv., udenlandske firmaer registreret i DK mv.

/Henrik

Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 19:25

MSkovmose:

Man kan vel godt have et reelt firma og ikke ønske at få besøgende?

Jeg er selvstændig vognmand og har min firmaadresse på min privatadresse. Ligesom jeg har en webshop, som også er registreret på min privatadresse. Men jeg ønsker ikke at få nogen kunder rendende her i nogen af forretningerne.

Men jeg synes dog selv, at begge mine virksomheder er ganske reelle.

Jeg ville dog gerne, at jeg kunne have en virtuel adresse, da jeg skal oplyse det på webshoppens side.

Jamen det kan du åbenbart godt have, ud fra hvad der står på diverse hjemmesider, som direkte handler med virtuelle adresser. Nogle hævder endda, at du kan registrere adressen på dit cvr. nr.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:26
Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. Aug 11
Skrevet kl. 19:27

Henrik Koudahl:
Jamen listen over årsager til at anvende virtuelle adresser kan være uendelige stor. Eksempelvis folk, der ikke officielt må drive virksomhed på deres hjemmeadresse, folk der gerne vil have hjemsted/adresse på en måske for dem attraktiv adresse, folk, der gerne vil have adresse et som sted som er  kendt af udlandet, folk der ikke gider have gæster rendende i tide og utide, folk der måske lever af at være på vejen og vil have en adfresse, hvor evt. kunder bliver modtaget i en reception mv., udenlandske firmaer registreret i DK mv.

Spørgsmålet er: MÅ man? Det bliver jo så skrevet på ens cvr.nr., eller?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:36

Ja naturligvis må du det.

Du har mulighed for overfor myndighederne at angive  adresse på hvor regnskab mv. opbevares, hvilke forretningssteder du har, evt. anden postadresse mv.

Som nævnt er de virksomheder som udbyder virtuelle adresser underlagt kontrol.

Side 1 ud af 4 (37 indlæg)