Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud: Magento design

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg søger tilbud med referencer på et webshop design til magento. Der er ingen specielle ting som skal integreres. Vi har 5 hovedkategorier.

Designet skal være simpelt og overskueligt. 

Jeg kan meget godt lide disse designs:

http://www.kondomaten.dk/ 

http://www.kinesiotape-shop.dk/

Hvis I ikke har faste priser på design så ønsker jeg en "timepris" & "gns pris på hvad et design hos jer koster". Medsend meget gerne designs I har lavet så jeg har noget at vælge udfra.

Mvh

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Fra København
Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 94
Fra  Storebuddy.dk Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

i vores webshop+lagerhotel-pakke (Weship.dk/priser) er der inkluderet et gratis tema fra http://themeforest.com 

Der er helt sikkert et gennemarbejdet tema, som passer til jeres ønsker/krav. 

Venligst

Lasse Juhl

Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej tak. Vi søger et unikt og "skræddersyet" design.

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Unikt design koster kassen da der ofte går mindst 35 timer til at afdække behov hos kunden, tegne wireframe, lave korrekturgange med kunden, lægge design elementer /grafik på, lave nye korrekturgange med kunden, hvorefter der bruges Ca.70 timer på at kode den nye template ud fra den udviklede psd.


Så gå udefra en pris på mindst 70.000 for denne del (mere hvis responsive design)+ udviklingen af selve shopløsningen. Vogt jer for dem der sælger det billigere, da de helt sikkert tegner ovenpå en eksisterende skabelon, for herefter at sælge den som unikt udviklet.



Kender nogen der laver highend løsninger som kan anbefales (WEXO), men kig også på magento.x10.mx, om denne stilrene løsning kunne være noget for jer. Eventuelt tilpasset efter behov.




- nu med -4 i Amino karma... Hvorfor nu det? Custom design i høj kvalitet til magento tager sgu lang tid (læs koster mange penge) måske er det Thorborg der sidder og klikker 1 stjerne for at lokke ikke VIP's til at melde sig til :-)
Fra Morud
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "KRASMUS",

Du kan se et Magento-design, jeg netop er blevet færdig med her: http://christianjohnsen.dk/Bodyshoppen/ 

Hvis det har interesse, så skriv til christian@christianjohnsen.dk, så tager vi en snak. :-)

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ak ja, store ord og fedt flæsk sidder jo, som bekendt, ikke fast i halsen. I går, den 18. september, skrev du:

bigbiz:
Nogen der kan bruge en magentoshop?

Se http://magento.x10.mx

Vil gerne tilpasse den for jer med logo/farver/dansk sprog/momsopsætning/fjerne elementer mv. mod 500 kr/md. Kan smide betalingsgateway (quickpay) oveni hatten - indløsningsaftale må i selv sørge for. Kan I bruge den hosting den ligger på nu mht hastighed følger den også gratis med.

Lad mig høre.

Senere samme dag barslede du med dette:

bigbiz:

Unikt design koster kassen da der ofte går mindst 35 timer til at afdække behov hos kunden, tegne wireframe, lave korrekturgange med kunden, lægge design elementer /grafik på, lave nye korrekturgange med kunden, hvorefter der bruges Ca.70 timer på at kode den nye template ud fra den udviklede psd.

Så gå udefra en pris på mindst 70.000 for denne del (mere hvis responsive design)+ udviklingen af selve shopløsningen. Vogt jer for dem der sælger det billigere, da de helt sikkert tegner ovenpå en eksisterende skabelon, for herefter at sælge den som unikt udviklet.

Har du besluttet dig for hvilken hest du vil ride på?

Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Danacord:
Ak ja, store ord og fedt flæsk sidder jo, som bekendt, ikke fast i halsen. I går, den 18. september, skrev du:

Ak ja, den kommentar på jo stå for egen regning.

Danacord:
Har du besluttet dig for hvilken hest du vil ride på?

hmm... du har gjort dig umage med at gengive noget tekst --> har du også brugt energi på at læse indholdet? Jeg skriver netop at UNIKT design koster kassen, hvor at jeg istedet tilbyder at tilpasse en template (hvorfor kun 500 kr./md) Det synes jeg netop kraftigt understreger min pointe... tilbyder overhovedet ikke custom design, da det kræver MANGE færdigheder indenfor UX, grafisk design samt kodning for at blive en succes, at rette lidt css ud fra kundens specifikationer kræver sgu ikke meget.

Hvis jeg har overset noget må du jo sige til, men mener netop at det jeg skriver i de 2 posts hænger fantastisk godt sammen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

bigbiz:
Ak ja, den kommentar på jo stå for egen regning.
Ja, selvfølgelig.
bigbiz:
Hvis jeg har overset noget må du jo sige til, men mener netop at det jeg skriver i de 2 posts hænger fantastisk godt sammen.
Var jeg for hurtig på aftrækkeren i min forargelse over de 70.000+++? Måske. Jeg går lige i tænkeboks. Kommer jeg frem til at du har ret, skal det ikke skorte på en beklagelse her fra.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ok, jeg køber din synsvinkel og beklager mit indlæg.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

bigbiz:
Unikt design koster kassen da der ofte går mindst 35 timer til at afdække behov hos kunden, tegne wireframe, lave korrekturgange med kunden, lægge design elementer /grafik på, lave nye korrekturgange med kunden, hvorefter der bruges Ca.70 timer på at kode den nye template ud fra den udviklede psd.

Vi tager 14.995,- for et unikt design. Endda med 3 forskellige design udkast. Vi kan dog kun holde denne pris fordi vores designere og udviklere ikke sidder i DK. Så på den måde giver jeg dig ret. Vores pris er også inkl. hosting og betalingsgateway første år, så jeg vil gå så langt som til at kalde vores pris billig :)

Se mere på http://getashop.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)