Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der overhovedet en producent der kan levere 3 samples indenfor 2 uger?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob B P:
Kan det tænkes at I har presset prisen på de prøver meget, for så kan det måske være derfor.

Vi har slet ikke snakket pris. Hende der syede den første prototype fik det dobbelte beløb end hun bad om, fordi vi synes det var for billigt. Vi var hjemme ved hende i hendes værksted, og det var flot til start, men de sidste faser blev meget sjusket og vi behøver helt klart nogen der kan lave mønstre til produkterne samtidig med at syarbejdet laves på maskiner der er til eks. masseproduktion for at sikre en mere ensartet syning. Krøllet kantebånd og velkro der ikke sidder ordentligt fast holder ikke.

Hvis din kone kan henvise til en større produktionscentral hvor som helst i DK så hopper vi gerne i bilen og tager dertil for at få lavet det vi skal.

Vi prøver at undgå enkelte skræddere igen, for at ende med et slutprodukt der kunne have ligget på hylden i butikken.

Vi har forhandlere der vil tage produktet ind, så for os betyder det ALT at modellen så står snorlige når dette skal præsenteres.

Takker for hjælpen. 

Mvh Sue

Vi bor i Herlev.

Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 10:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg spørger hende lige.

Ved umiddelbart at der er noget i Viborg, men mon ikke også hun kender noget på Sjælland. Er jo noget nemmere for Jer.

Det er utrolig vigtigt at dokumentationen er korrekt, når i sender produktionen til udlandet. For ellers vil jeres produkt helt sikkert varierer i størrelsen, mål osv.

Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 10:19

Jacob B P:
Ved umiddelbart at der er noget i Viborg, men mon ikke også hun kender noget på Sjælland. Er jo noget nemmere for Jer.

Det er dem her i viborg: http://www.aakonfektion.dk/

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:06
det var nu ikke, som din takke stjerne tildeling kunne tyde på du tror, for at genere dig, at jeg skrev rådet om dels at acceptere at det ikke er specifikt nok bare at skrive bomuld + at du når det er en haste sag vil kunne få mest ud af selv at være med når systuen/deres designer/produktionsleder - skal lave prøven.

Der er så mange ting der skal bruges, og ikke mange vil ha dem alle hjemme, så de simple ting, formentlig som velour og bomuld hvis det er simpelt stof, kan de fleste lige skaffe, men kan du hjælpe med spænder, tryklåse, cellufan m.m så tror jeg du har en langt større chance for at ha noget der kan komme med på den messe jeg forstår det haster til.

Det er fint der er kommet råd om systuer - og var jeg dig tog jeg over til dem og sad med dem hvis de ville sætte noget tid af, men jeg er også med på, at det jo skal kunne masseproduceres i samme kvalitet rimeligt kort efter, og der er der sikker flere muligheder, og bedre priser som vel også spilder ind, i Polen

Uden at bruge den tid det nu en gang tager for at sidde med dem der skal lave det, tror jeg ikke du klarer den meget korte frist - det var egentlig bare punktet
vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 16:34

Cookie - John Hannover:
det var nu ikke, som din takke stjerne tildeling kunne tyde på du tror, for at genere dig

Hahah... nej og jeg ville have trykket 5 som jeg gør hvis et svar hjælper mig videre på nogen måde, for det var et godt råd. Men min datter sad på skødet af mig og så klikkede den og jeg kunne ikke gøre det om. 

Og du har helt ret.

For 10 min. siden ringede en production manager fra en Polenfabrik, som prøver at finde en løsning. Hvis de accepterer at forsøge det, tager vi selv derover og "plukker" komponenter. 

Nej, jeg føler mig bestemt ikke generet af dit tidligere indlæg, du har altid en saglig måde at udtrykke dine meninger på hvorfor jeg lytter. Det er tydeligt at mærke når nogen har gode råd og når nogen bare skriver for at skrive. 

Jeg er heldig med denne tråd... der er flere rigtig gode indlæg som jeg takker for.

Mvh 

Sue

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 16:36

Hejsa og tusind tak.

Selvom der er en kontakt vi afprøver om det kan lykkes med, vil jeg da mægtig gerne lige tjekke dette ud også.

Kan man starte op i DK og måske i fremtiden flytte det, ville det sikkert være lettere ifm. div kommunikation.

Fortsat god dag.

:O)

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 21:19

TAKKER for hjælpen til alle Yes

Vi har nu startet et samarbejde med en fabrik som det polske handelskammer i DK satte os i forbindelse med. Bare til oplysning, hvis andre skulle stå i samme situation.

De laver prototyperne klar til fredag og mandag skal vi mødes med dem i Polen og hjem igen onsdag. De både producerer og emballerer vores produkter og det lyder til at komme til at fungere. Men jeg skriver selvfølgelig hvis jeg gør mig nogen erfaringer der kan være til hjælp for andre.

Mvh Sue

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)