Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der overhovedet en producent der kan levere 3 samples indenfor 2 uger?

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan ikke starte vores Polske produktion op som planlagt og skal have 1 babysele, en bæltesele og en lille plysvest, samt en "sæk"  færdig som sample senest om 14 dage. 

Vi er mobile og har al den tid der kræves, hvis nogen... en enkelt venlig amino, kan skaffe os en kontakt til en seriøs producent. Fabrikken må gerne kunne lave både labels, brodering og emballere produktet eller via samarbejdspartner, da vi skal kunne vise den "ægte" var på Kind & Jugendmessen i Köln.

Vores enorme tidspres gør os lidt flexible i forhold til de ting der måtte være, afstand, priser osv... Vi kan flyve hvortil det skal være i og udenfor DK med én dags varsel. Helst kun indenfor EU da vi vil undgå Told og bøvl...

Venligst Sue

Kontakt os evt. direkte på 50667298

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12870
Skrevet kl. 21:39

Hej

Jeg tror I skal være meget mere specifikke med hvad det er i ønsker, en sæk eller en bæltesele siger jo ikke meget. Har I  tegninger eller modeller af det i ønsker?  Er der valgt materialer osv.?

Ravn

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 22:09
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 11:13

Hejsa.

Ja vi har prototyper /sampledesigns som vi medbringer.

Vi har fået nogle henvendelser som vi lige prøver at se hvor fører hen... men tak for beskeden.

Mvh Sue

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 12:24
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

TommysGirl:
Vi har fået nogle henvendelser som vi lige prøver at se hvor fører hen

Undskyld men hvorfor dælen beder i så om hjælp når i ikke en gang har udtømt Jeres muligheder ??

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 20:12

Ravn:
hvorfor dælen beder i så om hjælp når i ikke en gang har udtømt Jeres muligheder ??

Ro på tak... det var blot en time før jeg skrev til dig at muligheden opstod, så vær rar at have en ordentlig tone.

Vi har stadig ingen sikker producent. Der er en der har en fabrik i Lithauen som lige vil tjekke med syafdelingen om de kan nå det arbejde vi behøver og han vender så tilbage mandag eller tirsdag. For ikke at spilde andres tid, vælger jeg at give besked om denne kontakt. 

Mvh Sue

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 21:55

Vi har fået den besked at han nok ikke kan nå det - så nu er det sådan.

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 22:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

TommysGirl:
Ro på tak... det var blot en time før jeg skrev til dig at muligheden opstod, så vær rar at have en ordentlig tone.

Jeg er skam helt rolig. men efterhånden bare træt af folk der spilder andres tid med uspecifikke råb om hjælp, hvor vi selv gætte os til hvad det er I har behov for.  Et sæt eller en bæltesele er jo rimeligt intetsigende.

Ravn

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 22:27

Jamen så en nylon eller stofsele der er syet sammen med tråd.

En vest syet i ét stykke stof i to lag af samme materiale - Plys med en velkrolås på.

Et bælte af fløjl, plys og med trykknap og velkro.

Det kan godt være du er træt af det, men vi sidder en masse mennesker hér som skal have gang i noget og er strandet i et problem. 

Vores materialebrug er beskrevet og er meeeeget småt, det er ingen videnskab. Enhver fabrik der laver babytøj, børnetøj og lign. ville kunne skaffe disse materialer.

Nu må vi i seng, vi har to spædbørn at tage os af kl 5 i morgen tidlig!

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 22:38
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

TommysGirl:
Det kan godt være du er træt af det, men vi sidder en masse mennesker hér som skal have gang i noget og er strandet i et problem. 

Som sagt jeg er træt af at vi efterhånden skal gætte og til Jeres behov.  Hvorfor dælen kom du ikke med at den specifikke information mht. behov / materialer fra starten af - så ville det jo være langt lettere at hjælpe dig videre -  TÆNK lige over den næste til næste gang. 

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)