Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Useriøse aminoer

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Indlæg ialt: 122
Fra  LIBA Communication Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person
Hej Alle.

Jeg har flere gange i den senere tid oplevet at have brugt lang tid på en potentiel opgave og når så der skal indgås en aftale, hører jeg ikke mere fra personerne. Intet! Den ene af dem, jeg har haft kontakt med, har endda brugt de ting og idéer vi har talt om til sin hjemmeside.

Er det kun mig der synes, det er useriøst og uprofessionelt, når man ikke engang kan sende en mail, hvori der står at man har valgt at arbejde videre med andre? For det er jo en ærlig sag og fair nok.

Heldigvis har jeg flere gode oplevelser end dårlige, men det irriterer mig at skulle spilde tiden unødigt på sådan noget :-)

Mvh. Linda

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 10:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sådan er det desværre over det hele, og ikke kun på Amino Linda, folk leger med tanken om at få bygget noget, også lige inden at det skal ske, så bakker de ud :)

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Fra  LIBA Communication Skrevet kl. 10:39
Ja, du har ret. Det der egentlig ærgrer mig mest er, at de ikke er ærlige og bare siger det, som det er. Det kan da undre, ikke?

I min optik bygger en sund forretning på bl.a. ærlighed, da det genererer troværdighed og dermed et stærkt brand.
Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 10:47

Ved ikke om det er specielt vores branche men vi bruger rigtig meget spildtid på at sætte det hele i stilling og når underskrifter skal ligge fordufter folk pludseligt

Som om folk har en forventning om at man naturligvis arbejder gratis for en hver pris.

Men heldigvis som du har vi også reelle kunder. Bare de andre kunne melde ærligt ud. For tænker - er det mon sådan de behandler deres kunder også ? Ligger ufatteligt meget signalværdi i en sådan adfærd

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Måske skal du tænke over din "salgs-tilgang" Linda ?

Fordi hvis du gir for meget væk gratis inden samarbejdet er aftalt stiller du dig selv i en svag position, og du får en dårlig oplevelse som med kundemnet der løb med ideerne og dropper samarbejdet...

Men hvis du istedet lige gir det som er nok til at vække interessen for et samarbejde, og stiller op for kunden hvad du vil lave for ham, så har du stadig forhånden, og kan gå efter at lukke ordren, og få et prof. samarbejde på plads= kunden køber

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Fra  LIBA Communication Skrevet kl. 10:57
Lige præcis! Det kan jo undre, at de bare tror, det hele kommer af sig selv uden de behøver yde noget.

Signalværdien er stor og var det mig, der f.eks. startede en webshop eller lign. op, ville jeg absolut ikke brænde alle broer bag mig. Netværk og god omtale er guld værd, men mange glemmer bare at tænke over, at det tager 10 år at skabe et stærkt og troværdigt brand, men blot 10 sekunder at ødelægge det igen.
Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 11:03

Vi er sågar udenfor en potentiel kunde der ringer os om at bede om at gå igang. Som reelle folk tror vi på vedkommende og begynder at undersøge det udenlandske marked for rekruttering via vores konsulenter I EU. Vi beder ham underskrive kontrakten samtidigt. Herefter høre vi fra ham via af et møde i hans virksomhed hvorpå han nok skal se til at få underskrevet kontrakten.

Herefter høre vi intet

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Fra  LIBA Communication Skrevet kl. 11:06
Du har helt ret! Jeg har været for god af mig, men tænker nu meget over, hvad jeg skal give videre af idéer osv., så jeg ikke afslører det hele på forhånd. Da jeg stadig er ny, synes jeg imidlertid, det er svært at vurdere, hvor jeg skal sætte overliggeren, men det lærer jeg forhåbentlig hen af vejen.

En af dem jeg har haft kontakt med var faktisk så fræk at spørge om jeg kunne lave et oplæg til tekst på forsiden, men det sagde jeg da heldigvis nej til.

Jeg kan se på den pågældende hjemmeside, at der må være indgået aftale med en anden, da der er kommet ny tekst på, men hjemmesiden er stadig fuld af stavefejl mm.. Man kan jo sige, at man får hvad man betaler for :-)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:08
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Linda Baagøe:
men mange glemmer bare at tænke over, at det tager 10 år at skabe et stærkt og troværdigt brand, men blot 10 sekunder at ødelægge det igen.

Wink har du dokumentation på det ?

Fra Odense
Tilmeldt 8. Dec 08
Fra  LIBA Communication Skrevet kl. 11:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Det er virkelig dårlig stil. Jeg er nu begyndt at sende ordrebekræftelse ud, som skal bekræftes inden arbejdet påbegyndes. Det er lidt ærgerligt, at det skal være sådan, men sådan er det desværre.
Side 1 ud af 3 (22 indlæg)