Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvis du skal købe varebil hvilken pris skal man gå efter hjælp?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg sad og kigget på en varebil og så 3 forskellige priser hvilken skal man gå efter??

Pris excl. afgift excl. moms 170.000

Pris incl. afgift excl. moms 220.000

Pris incl. afgift incl. moms 270.000

hvilken skal man tag når man kigger på bil??

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:06

Kommer da vidst an på om bilen både skal bruges til erhvervsmæssigt og privatbrug. Hvis det kun er erhvervsmæssigt (helfarvede guleplader) mener jeg man kan gøre lige med monsen. Hæng mig dog ikke 100% op på det. Skal den fungere til erhverv og privatbrug så skal den på papegøjeplader og så skal du vælge incl. moms og afgift.   

Tilmeldt 11. Aug 13
Skrevet kl. 20:41

hej tak for hjælpen. dog skal den kun bruges til arbejde  erhvervsmæssigt da jeg ikke den eneste i længere sigt der kommer til at kører den. så var bare mere om hvilken man skal gå ud fra når man skal købe bil. :D

Tilmeldt 29. Aug 13
Skrevet kl. 20:44

Jeg er 99% sikker på, at du slipper for momsen når bilen kun er til firmabrug :-) Men der kan du finde ud af på kort tid ved en søgning på SKAT's hjemmeside :-)

Tilmeldt 11. Aug 13
Skrevet kl. 20:47

hej tak skal du ha. det vil faktisk sige det er den med afgift kun. men forstår bare ikke hvorfor de viser med uden afgift og uden moms og så en med afgift og uden moms og så en med begge afgift og moms

Tilmeldt 29. Aug 13
Skrevet kl. 20:53

Det var så lidt :-) Når en bil kan fåes uden afgift, så kan det have noget med leasing at gøre. Så er det fordi bilen med stor sandsynlighed ikke er dansk indregistreret. 

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

LLM:

Pris excl. afgift excl. moms 170.000

Pris incl. afgift excl. moms 220.000

Pris incl. afgift incl. moms 270.000

hvilken skal man tag når man kigger på bil??

Da du skal bruge bilen 100 % i erhvervsmæssig sammenhæng så kan du tage udgangspunkt i prisen incl. afgift excl. moms.

Du skal bare lige være klar over at du skal betale momsen i første omgang, og når du får lavet din momsopgørelse vil den moms du har betalt blive betalt tilbage. Men likviditetsmæssig, der skal du af med momsen i første omgang.

Tilmeldt 11. Aug 13
Skrevet kl. 21:54

okaii... takker det var det jeg ledte efter så ved jeg jo hvad man skal gå efter :D takker

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)