Hej i amino land, jeg ville høre om nogen kan komme med et fornuftig bud på, hvad det ville koste at lave en side som www.sportenkort.dk |
ingen bud ? :)
Hej i amino land, jeg ville høre om nogen kan komme med et fornuftig bud på, hvad det ville koste at lave en side som www.sportenkort.dk |
VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info.
ingen bud ? :) |
VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info.
Hej mit navn er Emil. Lidt om mig: Jeg har længe arbejdet med forskellige webrelaterede programmeringssprog og content management systemer. Indtil videre har jeg løst flere webrelaterede opgaver. Jeg bruger min far til sparring og til hjælp med at løse komplekse problemer. Han har arbejdet med IT i mere end 20 år. Vores hjemmeside er http://www.kodefabrikken.dk/ (her er der også portofolie)
Min seneste side: www.bergmarkcopenhagen.com (ikke færdig) Og en min egen side som er under udarbejdelse: www.feweb-dev.com/wordpress
Jeg regner med at kunne gøre det for ca. 3000 kr. på ca. 3 dage (vil dog gerne bede om en uges deadline for en sikkerhedsskyld.) Jeg kunne godt tænke mig at vi ringes ved og får uddybet opgaven lidt mere. På den måde kan jeg også bedre give et konkret pristilbud. Jeg kan kontaktes over enten Amino Eller på telefon: 42 43 89 12 Hilsen Emil |
Kan du give en lidt mere uddybende beskrivelse af opgaven? :-) |
Hej VDL. Jeg ved ikke hvad du synes, men at få tilbudt et website, som det du refererer til for bare 3.000 kr.. det lyder da som en deal. Eller er det bare mig der tænker - herre gud Jemini - og igen igen igen.. Du får et tilbud fra én, som ikke engang har sin egen hjemmeside på plads. Du får et tilbud på 3.000 kr og levering på tre dage - og uden at jeg har kigget meget på sportenkort, så ser det ud, som om der er en masse dynamiske data, som skal fødes ind i systemet - jeg tænker der måske kunne være lidt integration til nogle API'er. Jeg tænker også når jeg ser sitet at der er brugerstyring, annonce/bannerstyring, debat/forum (mange forskellige), Dynamisk indhold af tv-programmer og sikkert en masse mere... Men det er nok bare mig, som synes at det er hamrende useriøst.. med sådanne tilbud. For at svare på hvad du spørger om - dog - så er det præcis ligeså svært at svare på, uden at have en idé om hvilke krav du har til løsningen - altså en kravspec. Når man kigger på sportenkort er det jo ikke et spørgsmål KUN om hvad man ser, men også hvordan man får relevant data gjort tilgængelig, hvordan man styrer og præsenterer det og måske også lidt om hvad forretningen skal gå ud på. Mit Firma løser opgaver bl.a. udviklingsopgaver á la det jeg tror du har behov for - men hvis du virkelig kan få det du har brug for til 3.000,- kr. så skal du ikke engang spilde tiden på at spørge os - alene en seriøs kravspecifikation koster mellem 15-30.000 kr... Go' fornøjelse.. (kan da iøvrigt se at SportsConsult som står bag sportenkort omsatte næsten 6 mio. kroner - så mon ikke han har investeret lidt i hvad han end gør??) /Morten |
“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide
Hmm sjovt at du kan eklære mit indlæg for useriøst bare fordi at jeg (muligvis) kan gøre det billigt og hurtigt? Jeg er på læser stadig på nuværende tidspunkt hvilket vil sige at jeg ikke har nogen udgifter at skulle betale da jeg stadig bor hjemme. I min fritid laver jeg stort set kun det jeg elsker allermedst: programmering eller nørderi om du vil. Hvilket vil sige at mit arbejde og hobby er en og samme ting og det resultere i at jeg pukler på sekundet jeg modtager en opgave. En anden ting er at jeg istedet for at kode det fra bunden af gør brug af wordpress og de utrloligt mange lækrer features der kommer med det. Og Morten, vil gerne bede dig om at læse mit indlæg igennem igen her står: "Jeg kunne godt tænke mig at vi ringes ved og får uddybet opgaven lidt mere. På den måde kan jeg også bedre give et konkret pristilbud." "Min nuværende side: www.kodefabrikken.dk" |
Hej Alle Tak for jeres mange svar, og inden denne tråd ender i noget den ikke var beregnet til, så takker jeg for de svar jeg har fået, jeg har fået noget at tænke over og vil hvis vi går videre med dette projekt kontakte dem jeg finder rigtige til at hjælpe med projektet. Bare lås tråden :) |
c 30-40-0000kr |
aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk