Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til at finde det bedste affiliate netværk jeg kan annoncere igennem

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle

Jeg er ved at åbne en ny webshop og tror at mit produkt er velegnet til at sælge via affiliate partners. Det er rimeligt dyrt og volumen er høj. Jeg ved ikke så meget om det og leder derfor efter det rigtige netværk at annoncere igennem. Er der nogen der kan give mig et godt råd til, hvor jeg skal gå hen. Hvem / hvilket bureau er super gode til den slags ting. Til en start er det kun på det danske marked.

Peter

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 22:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

du kan have annoncer hos partner ads. det koster 1000 kr. i indskud men du kan selv vælge om du vil betale for klik eller salg, og hvor meget du vil give provision, samt om de må linke direkte til dine produkter, du kan lave produkt feeds og en masse ting

Der er rigtig mange der bruger og det er dansk. så dine chancer kunne være gode der tror jeg.  

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 20:59

Hej Peter,

Der er flere gode affiliate netværk som du kan bruge. Det afhænger lidt af dit produkt og dit budget.

Partner-Ads er som nævnt et godt bud, da det er nemt og billigt at komme igang på.

De to største affiliate netværk i Danmark er nok Adservice.dk og Tradedoubler.dk, men her er der nok lidt flere krav og det kan være dyrere at komme i gang.

Euroads, Tradetracker, Netbooster og SmartResponse er også seriøse affiliate netværk som jeg kan anbefale.

Det bedste ville selvfølgelig være at køre hos flere netværk, men det er ikke sikkert at det er muligt for dit budget (hvad jeg jo ikke ved).

Så et godt bud er at begynde hos Partner-Ads, men det er ligeså vigtigt at din shop konverterer godt og absolut vigtigst at du giver en god kommission og at du behandler dine affiliates ordentlig - det vil sige ikke sletter leads uden grund og ikke pludselig ændrer din kommissions sats. Desuden kan det være en god ide at udarbejde noget godt marketingmateriale i form af bannere der konverterer godt fx.

Hvis du er lidt proaktiv og tænker på dine affiliates interesser, så vil du få mere succes uanset hvilket netværk du vælger.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)