intet er givet - men generelt er bankerne ikke vilde med at stille f.eks. 25.000 kr i sikkerhed i forhold til nets - da de jo så bare overtager forpligtelsen hvis noget går galt - så ofte vil de kræve en sikkerhed af dig til gengæld - og så kører møllen. Som Fashion seller skrev - se hvad der er af andre løsninger muligt vh |
Cookie - John Hannover:intet er givet - men generelt er bankerne ikke vilde med at stille f.eks. 25.000 kr i sikkerhed i forhold til nets - da de jo så bare overtager forpligtelsen hvis noget går galt - så ofte vil de kræve en sikkerhed af dig til gengæld - og så kører møllen. Som Fashion seller skrev - se hvad der er af andre løsninger muligtCRAZY:Alternativt må jeg gå den tunge vej, og hører hvad min bank siger til det, selv om jg nødig vil ha banken med ind over det, da jeg i forvejn hader den danske bank og for deres grådighedvh
Tak Kære Cookie
Nu står jeg så i en Situation, hvor jeg ik helt kan overskue Handelsbanken, og Swedbanken. Og Hvad det koster de i forhold til Nets....hvad er Billigst og bedst af de 2..
Bliv gratis medlem